על רקע ההסתה

דרעי לליברמן: בטוח שתשתף איתנו פעולה בעתיד

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס לקמפיין של חברו לשעבר, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, כנגד הציבור החרדי, ואמר: "בטוח שתשתף עם החרדים פעולה בעתיד" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואביגדור ליברמן (צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הצהריים (שני) לקמפיין של חברו לשעבר, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, כנגד הציבור החרדי ואמר: "בטוח שתשתף עם החרדים פעולה בעתיד".

הבוקר פרסם ליברמן סרטון בחירות נוסף, בו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו מחופש לחרדי, ולצד תמונתו מופיעים אריה דרעי, בצלאל סמוטריץ', יעקב ליצמן ואיתמר בן גביר: "נתניהו, ימין. מתחזק", נכתב.

בתגובה, כתב דרעי בחשבון הטוויטר שלו: "איווט, במשך עשרות שנים שיתפת פעולה באופן מלא עם המפלגות החרדיות - בכל התחומים ובהתלהבות גדולה. מלפני הקלעים ומאחוריהם".

לדבריו, "אני גם בטוח שתשתף אתם פעולה בעתיד. ההתקפות שלך נגדנו בסרטוני הסתה לא אמינות ובעיקר לא ראויות".

הסרטון המסית של ליברמן (מתוך קמפיין הבחירות)

כזכור, לאחר הכרזת הבחירות החוזרות, והדברים הקשים של איווט כנגד הציבור החרדי, תקף דרעי בישיבת סיעה מיוחדת ואמר: "ליברמן היה חבר שלי הרבה מאוד שנים, חברים קרובים, עשינו הרבה שת"פים יחד. חמש או שש מערכות מוניציפאליות, עם אינטרסים משותפים. היה לנו כמעט מטה משותף.

"ישראל ביתנו וש"ס שיתנו פעולה בלי מחלוקות ובלי מריבות. בירושלים פעמיים. ליברמן היה מאוד מרוצה מה-"120 אחוזי הצבעה", כפי שהשמיץ אותנו. הציבור שלו לא הביא אפילו קול אחד. הוא נבחר רק על הקולות שלנו".

לדבריו: "הוא כתב מאמר שהחרדים לא משלמים מיסים, לא עובדים, לא משרתים בצבא. היה חסר רק שיש לנו אף ארוך או לא מתרחצים... אם היו מחליפים את המילה חרדים ב'יהודים' - היינו בטוחים שזה מאמר מאירופה...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר