ה'ארנה' הוקפץ על הרגליים

15,000 חסידי חב"ד התלכדו בהתוועדות הגדולה בעולם

יותר מרבבה, מחסידיו ומוקירי דרכו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל, התכנסו בערבו של יום ההילולא לציון 25 שנים להסתלקותו, ושמעו בשידור ישיר מציונו בברוקלין את 'מכתב ההתחייבות' • תיעוד (חסידים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: חיים טויטו. הפקה: 'צבעים הפקות')

ערב יום ההילולא ה-25 של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל, התכנסו כ-15,000 מחסידיו, מכל רחבי הארץ, לעצרת חיזוק מיוחדת וסוחפת.

בקהל הגדול ניתן היה לצפות בפסיפס מגוון של משתתפים: רבנים מבוגרים, 'שלוחים' צעירים, ילדים קטנים וגם כאלו שהתקרבו זה עתה לתורת חב"ד. בראשות הכינוס ישבו חברי בית הדין של חב"ד, לצד ה'משפיעים' ורבני הקהילות.

אחד מהנוכחים מתאר ל'כיכר השבת': "באירוע המיוחד היטלטלנו בין שני רגשות. מצד אחד, הגעגועים הרבים לרבי, ומצד שני התחושה הברורה כי הוא ממשיך ומלווה את המוני חסידיו ומקורביו, ממש כמו שכתוב 'מה זרעו בחיים אף הוא בחיים'".

במהלך הערב שידרו מפיקי האירוע לרבבת החסידים, קטעי וידאו מרגשים של סיפורי מופת וישועות טריים, שהיטיבו לבטא את התחושות שלהם, זאת לצד נאומים סוחפים ומעוררים.

בשיאו של הכינוס המיוחד, פצחו ההמונים בריקוד סוער שהקפיץ על הרגליים את ה'ארנה' כולו - האולם בו נערך האירוע.

אך הרגע המרטיט ביותר, ללא ספק, באירוע, היה כשבשידור ישיר מציונו של הרבי זצוק"ל הוקרא מכתב ברכה לכלל חסידי חב"ד. מכתב זה הוביל לחתימת הערב באווירה מרוממת, עם 'קבלות' של הנוכחים להעצים את הפעולות להגשמת הוראותיו של הרבי.

הרב יוסף יצחק אהרונוב מסכם את הערב ואומר: "ה'התוועדות' המיוחדת הזו העניקה לכל חסיד את החשיבות בקיום הוראותיו של הרבי, במטרה להכין את העולם לקבלת פני משיח".

צפו בתיעוד נרחב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר