החשוד נעצר

צפו: המפגינים האתיופים הציתו רכב בתל אביב

אחרי שנהג הרכב נרגם באבנים לאחר שהעיז להמשיך בנסיעה על הכביש שנחסם על ידי המפגינים, הצית אחד מהם את הרכב. השוטרים התחקו אחר החשוד ועצרו אותו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הפגנת האתיופים שנערכה הערב (שלישי) בצומת עזריאלי, הוצת רכב פרטי ונשרף כליל. שוטרי משטרת ישראל התחקו אחר החשוד בהצתה ובתוך זמן קצר עצרו את החשוד.

מדובר ברכב אשר מוקדם יותר הערב, ניסה לחצות את צומת עזריאלי אולם נרגם באבנים על ידי המפגינים, אשר אף קפצו על הרכב וסיכנו את חיי הנהג ואת יתר משתמשי הדרך - כפי שניתן לראות בסרטון שהופץ ברשת.

נהג הרכב חולץ בשלום על ידי קצין משטרה ובלשית אשר במהלך החילוץ הותקפו על ידי המפגינים גם באמצעות גז מדמיע, כתוצאה מכך האזרח והשוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי.

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: אנשי הדממה בטלגרם)

לפי ההערכות, למעלה מחמישים אלף נהגים תקועים ברכביהם בפקקי הענק בעקבות מחאת האתיופים, כאשר המפגינים צועקים: "דם האתיופים אינו הפקר".

כמה מפגינים אמרו מראש לחדשות 12, כי ההפגנות הערב צפויות להיות אלימות. "מיצינו בכל הדרכים הממלכתיות והמנומסות להשמיע את הזעקה שלנו. אל תתפלאו אם תראו מעשים קיצוניים".

המפגינים מוחים על הירי לעבר סלמון טקה, צעיר בן העדה, שנהרג כתוצאה מירי של שוטר שהיה בלבוש אזרחי. השוטר טוען כי מדובר היה בהגנה עצמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר