יום לפני יום הולדתה

אם ל-10 ילדים: הרבנית רבקה דינר ע"ה

יום לפני ציון יום הולדתה ה-58, נפטרה הרבנית רבקה דינר ממודיעין עילית, אשת רב בית הכנסת 'בית יצחק', בעקבות מחלת הסרטן שהתגלתה בגופה לפני חודשיים וחצי בלבד (דיין האמת)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסרציה (צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה: בשעה האחרונה (רביעי) נפטרה הרבנית רבקה דינר ע"ה, אשת הגאון רבי אליעזר דינר, רב בית הכנסת 'בית יצחק' במודיעין עילית ומראשי ישיבת 'דרכי משה' בבני ברק, והיא רק בת 57.

הרבנית חלתה בסרטן הלבלב לפני כחודשיים וחצי בלבד, בערב חג הפסח. לאורך כל התקופה האחרונה העתירו בתפילה לרפואתה מכריה הרבים ובני משפחתה, לצד תושבי העיר מודיעין עילית, אך כאמור למרבה הצער, היום בצהריים היא הסתלקה לעולמה.

מחר, הייתה אמורה לציין הרבנית רבקה את יום הולדתה; לפני 58 שנים היא נולדה בשווייץ לאביה הרב זאב נחום ורשנר ז"ל ולאמה מרת רות ע"ה.

בחייה היא עסקה בחינוך בנות ישראל ובהדרכת כלות, בעירה מודיעין עילית היא התפרסמה כאשת חסד, אשר אירחה בכל שבת אנשים רבים שהיו זקוקים לכך.

הבעל, הגר"א דינר (צילום: אהרן צורף)

בחודשיים האחרונים, מאז חלתה הרבנית דינר, היא אושפזה בבית החולים תל השומר, ולאחר מכן בבית החולים מעייני הישועה. מכריה של המנוחה מספרים, בשיחה עם 'כיכר השבת', כי גם בימי מחלתה היא האירה פנים ושידרה רוגע ושמחה לכל מי שהיה במחיצתה.

בשבוע האחרון הידרדר מצבה, בשעות האחרונות נקראו בני משפחתה להיפרד - עד שהשיבה את נשמתה ליוצרה.

המנוחה הותירה אחריה עשרה ילדים, כאשר מתוכם שלושה לא זכתה להובילם אל מתחת לחופה.

הלווייתה תצא בשעה 15:30 מביתה שברחוב אבני נזר 13 במודיעין עילית, בשעה 18:00 - מבית הלוויות שמגר בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר