היוזמה נכשלה

אדלשטיין הודיע: לא נוכל לבטל את הבחירות

יו"ר הכנסת, שפעל בניסיון להביא לביטול הבחירות, הודיע היום כי "לא כל הגורמים שיתפו פעולה", ולכן לצערו הוא לא יצליח לבטל את הבחירות "ולחסוך לציבור מיליארדים", כלשונו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, הודיע היום (רביעי) בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי יוזמתו לביטול הבחירות - לא צלחה ומערכת הבחירות נמשכת כמתוכנן.

לדברי אדלשטיין, "בימים האחרונים ביקשתי לקדם עבורכם, אזרחי ישראל, את ביטול הבחירות המיותרות הללו ולחסוך לכם מיליארדים".

אדלשטיין הסביר, "לצערי לא כל הגורמים שיתפו פעולה ולכן לא נוכל לבטל את הבחירות".

ח"כ יאיר לפיד, קרא בתגובה בציוץ משלו להקמת ממשלת אחדות בלי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "אתה רוצה לחסוך הרבה יותר מיליארדים יולי? בוא נקים ממשלת אחדות בלי ביבי שלא תכנע לסחטנים", צייץ.

רק בתחילת השבוע הנוכחי חזר אדלשטיין על עמדתו כי ייתכן והבחירות יבוטלו, ולא נצעד שוב אל הקלפי. בדברים שנשא בכנס הרצליה אמר כי "תוך כמה ימים יהיה ברור אם יהיו בחירות".

לדבריו, "הביטול טרם בוטל ולא במקרה שלא ראית הודעות מתלהמות מאף צד". הוא הסביר כי "להערכתי, אחרי ה-17 בספטמבר בדיוק אותם שחקנים יעמדו סביב אותו שולחן ויצטרכו להתעסק עם אותם נושאים".

לכן טוען אדלשטיין, "היה עדיף לציבור כולו שלא היו עושים שבתון שלישי השנה, שעולה למשק מיליארדים". הוא הוסיף: "לפחות אוכל להסתכל על עצמי במראה אחרי ה-17 בספטמבר ולדעת שניסיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר