הירי בנגמ"ש נמשך

'עוצמה' נגד פרץ: "המפלגה על סף קריסה"

ב'עוצמה יהודית' יוצאים הבוקר למתקפה נגד 'הבית היהודי' והעומד בראשה: "בנט מסרב לדבר עם הרב פרץ, גם פייגלין לא משוחח איתו. שקד בחו"ל ועוצמה ניתקה מגע אז מה שנותר להם זה לעשות ספינים בתקשורת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בן גביר עם פעילים חרדים (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

ב'עוצמה יהודית' יוצאים הבוקר (חמישי) למתקפה נגד 'הבית היהודי' והעומד בראשה: "בנט מסרב לדבר עם הרב פרץ, גם פייגלין לא משוחח איתו. שקד בחו"ל ועוצמה ניתקה מגע אז מה שנותר להם זה לעשות ספינים בתקשורת".

הבוקר דווח ב'ידיעות אחרונות' כי הב'הבית היהודי' הציבו תנאי לאיחוד עם 'עוצמה יהודית': בנצי גופשטיין וברוך מרזל לא יהיו ברשימה לכנסת.

שר החינוך הרב רפי פרץ באולפן 'פרשיית השבוע'

בעקבות כך, יוצאים ב'עוצמה יהודית' למתקפה חריפה: "מעבר לגיחוך שבבית היהודי שמים עצמם כשופטי בגץ אשר פוסלים מועמדים של עוצמה יהודית חשוב להבהיר שאין שום משא ומתן וגם לא יהיה לפחות כל עוד בבית היהודי ממשיכים בהתנהלות חצופה, פטרונית ושחצנית".

לדבריהם: "הרב רפי באמצעות יועציו מנהל משא ומתן דמיוני בתקשורת כאילו הוא עומד בראש מפלגה עם 12 מנדטים, אך בפועל גם לפי הסקרים של אמש הבית היהודי שווה בין מנדט למנדט וחצי ומדובר במפלגה שהיא על סף קריסה".

הגורמים ב'עוצמה' המשיכו בדבריהם הקשים: "אנו מציעים לרב רפי לפתור את הבעיות עם חבריו למפלגה שמחפשים מועמד יותר פופלארי ממנו ולא להתערב בשיבוץ מועמדים במפלגות אחרות. עוצמה יהודית תהיה בכנסת הבאה ואנו מתפללים שגם הבית היהודי יעבור את אחוז החסימה והרב רפי לא יצטרך לחזור לחלוצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר