איך תחזירי לחייך חברה מימים עברו, שהקשר איתה נותק?

לפני שנים, התקשרת לספר לה על כל פעולה שאת עושה, בין אם רכשת שמלה חדשה, או התחלת ללמוד למבחן. והיום, את לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שדיברתן ומתגעגעת. מה תעשי? (תרבות)

תרצה המר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

זוכרת את ימי התיכון? התקשרת לספר לה על כל פעולה שאת מבצעת, בין אם רכשת שמלה חדשה או בדיוק התחלת ללמוד למבחן. היא ידעה בדיוק מה את עושה בכל רגע נתון ולהפך. אבל אז מצמצת, השנים חלפו וכעת, כשאת חושבת על זה, לא דיברת איתה כמה - חודשים? שנה? שנתיים? איבדת את הספירה. רבנו? היינו עסוקות מדי? סתם אבד הקשר? מה בדיוק קרה שם?

כך או כך, הרבה קרה - בעל, ילדים, עבודות - שאת אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל. ראשית, האם היא בכלל רוצה לתקשר איתך? לפני שאת נופלת למקום של חוסר ביטחון, דעי את זה, מנסיון: רוב הסיכויים כי החברה שלך מתגעגעת אלייך גם ותהיה שמחה לשמוע ממך. אז הגיע הזמן להיות פעילה חברתית.

הנה איך להחיות את היחסים שלך איתה מחדש:

1. להרים טלפון ולעשות שיחה בפועל

בעוד שהאינסטינקט שלך עשוי להיות לשלוח מייל / הודעת טקסט / ווצאפ, מצב זה דורש חיבור של קול ממשי. למה? זו תקשורת אישית יותר והיא יכולה ליצור אפקט רגשי גדול יותר. אם יש לך חרדה משיחות טלפון, התקשרי בכל פעם שאת יודעת שלא תוכלי לשוחח לנצח (למשל, כשאת נכנסת למשרד, לפני פגישה וכו'). הנה תסריט שיחה שעשוי לעזור לך:

חברה: הלו?

את: היי! זו [השם שלך]. מה שלומך?

חברה: טוב. שנים... ואת? מה קורה?

את: ובכן, אני יודעת שלא דיברנו הרבה זמן, אבל רציתי להגיד לך כמה אני מתגעגעת אלייך.

חברה: אני מתגעגעת אלייך גם!

את: אני באמת חייבת לרוץ שנייה, אבל בואי נקבע להיפגש ולהתעדכן. מה אומרת?

חברה: כן, בטח, אני אשמח.

את: נהדר, אז מחר בשבע?

תסריט של הודעה בדואר הקולי:

את: היי, [חברה]! זו [השם שלך]. אני מתקשרת כי חשבתי עלייך ולא התראינו יותר מדי זמן. אני אשמח להתעדכן אם את נמצאת באיזור מקום העבודה / הבית שלי - אולי ביום שלישי הבא? אשמח שנדבר בקרוב!

2. להצמד לתוכנית ולהופיע למפגש

אל תקבעו מועד חדש. אל תקבעו מועד חדש. אל תקבעו מועד חדש. האם הזכרנו לא לתזמן מחדש? שינוי התוכניות או לתת לחברתך להמתין - שולחת מסר שלא ממש אכפת לך ממנה או שאת חושבת שהחיים שלך יותר חשובים משלה. יתכן שתחושי חרדה לראות אותה לאחר זמן כה רב, אך תצטרכי לקפוץ למים בנקודה מסוימת, אם ברצונך להתחבר אליה מחדש. כשאתן נפגשות, עשו זאת בנחת וברוגע. לא יזיק לכוון את הפלאפון למצב 'שקט' ופשוט להנות מהזמן שלכן יחדיו.

3. לסלוח לה אם היא מבטלת

סטנדרט כפול? אכן כן. אבל, מאחר שאת יזמת, תני לחברה שלך קצת יותר מרחב פעולה. נסו לבדוק מחדש את התנאים שלה ולראות מה עובד לשתיכן. אם היא מבטלת שוב ושוב, אולי זה לא הזמן הטוב ביותר לפגישה. זכרי: את לא יודעת בדיוק מה עובר על החברה שלך וכמה שהיא מתגעגעת אלייך. היא יכולה להיות טרודה בבעיות שלה שאת לא חלק מהן כיום. לא משנה מה את עושה, אל תשמרי טינה. זה לא שווה את זה. אם זה לא עובד, נסו לתכנן פגישה בעוד כמה חודשים.

4. להקשיב

כאשר אתן סוף סוף נפגשות, זה יהיה מפתה לספר לחברה שלך את כל מה שהיא החמיצה בחיים שלך, אבל החיבור מחדש הוא מטרה ארוכת טווח, לכן אל תעמיסי על השיחה עם סיפור החיים שלך. היי נוכחת, שאלי שאלות ותני לשיחה לזרום באופן אורגני. שוב, אם יש לך חרדה לגבי מילוי הזמן מבלי להיות מובכת, תני לעצמך מגבלת זמן בדמות חזרה לעבודה או ללכת להשכיב את הילדים שלך.

5. להכיר, להתנצל ולהמשיך הלאה

אולי היתה לכן אי הבנה גדולה או אולי שתיכן פשוט לא טובות בשמירה על קשרים. כך או כך, אם את יוצרת קשר מחדש כי את מתגעגעת לחברה שלך ולא בגלל שאת רוצה לשפוך בפניה רשימה ארוכה של תלונות, אז כדאי שתדברי על הפיל שבחדר ותאמרי שאת מצטערת ורוצה שינוי.

6. להמשיך להשקיע בקשר

אל תשכחי את הנתק שכה סבלת ממנו והמשיכי לתחזק את הקשר בכל הזדמנות שיש לך, בלי להתעצל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית