שווה ציטוט

אחת שיודעת: 9 עצות ממייגן מרקל לחיים טובים יותר

מייגן מרקל כבר בת 41 ויש לה ניסיון חיים עשיר (תרתי משמע). היא לא מפחדת לומר את דעתה בקול וזה מעולה, כי אפשר ללמוד ממנה הרבה. הנה, 9 משפטים מחכימים של הדוכסית מסאסקס (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מייגן מרקל כבר בת 41 (לא נראה בכלל) ויש לה ניסיון חיים עשיר (תרתי משמע). לשמחתנו, היא מעולם לא היתה בת מלוכה טיפוסית ששומרת את דעתה לעצמה - וזה מעולה, כי כולנו יכולות ללמוד ממנה דבר או שניים. הנה, 9 ציטוטים של הדוכסית מסאסקס שימלאו אתכן בהשראה:

1. "קחו דברים בפרופורציות ומצאו איזון בחיים שלכן. בהפסקת הצהריים, צאו מהמשרד כדי ללכת לשאוף אוויר צח. אתן לא צריכות להפוך את העבודה שלכן לחיים שלכן. אני חייבת למצוא את האיזון הזה גם לעצמי... אני חושבת שאתן צריכות לפנות זמן לעצמכן כדי שהעבודה לא תהפוך למרכז חייכן".

2. "אנחנו רק צריכות להיות טובות יותר לעצמנו. אם היינו מתייחסות לעצמנו כמו שאנחנו מתייחסות לחברה הכי טובה שלנו, אתן יכולות לתאר לעצמכן כמה טוב היה לנו?"

3. "אני חושבת שלהיות 'בוסית' במשרד, בבית או בכל מקום שאתן הולכות אליו, משמעו פשוט לדעת את הערך שלכן".

4. "עם התהילה באה גם ההזדמנות, אבל היא כוללת גם אחריות - לתמוך ולשתף, להתמקד פחות בנעלים מזכוכית ויותר בשבירה של תקרות זכוכית. ואם יתמזל מזלי, לעורר השראה".

5. "אם יש עוול, אם יש חוסר צדק ויש אי שוויון, אז מישהו צריך להגיד משהו על זה. ולמה לא אני?".

6. "ככל שתתבגרו, תרגישו יותר נוח בעור שלכן ונוח להגיד 'לא' לדברים... למדתי גם שלאמירת 'לא' יש ערך, לא פחות מאשר לאמירת 'כן'. זה משהו שלדעתי מגיע עם הגיל ובאמת עם תחושת הערך העצמי שלכן. ואז אתן גם עושות בחירות על סמך זה".

7. "ככל שאני מתבגרת, הגישה שלי להזדקנות שונה לגמרי. אני מקפידה לדאוג לעור ולגוף שלי, במיוחד בשעות העבודה שיש לי. ואני לא דואגת לעצמי רק מסיבות אסתטיות, אלא בגלל שהרגשתי מוכתבת על ידי מה אני אוכלת, כמה מנוחה אני מקבלת וכמה מים אני שותה".

8. "מוטב שיהיה לכן פריט עוצמתי בארון הבגדים שלכן. אם זו השמלה הזו שגורמת לכן להרגיש נפלא, או חולצת הצווארון המתוחכמת - מה שזה לא יהיה, כך שכשתתעוררו יום אחד בלי חשק ללכת לעבודה, תלבשו את הפריט הזה והוא יהיה כמו ההמנון שלכן. זה באמת יכול לשנות את האנרגיה של כל היום שלכן".

9. "אני עדיין אותו אדם ומעולם לא הגדרתי את עצמי לפי הזוגיות שלי".

10. "אתן צריכות לדעת שאתן מספיק - מנטרה שנטמעה עמוק בתודעה שלי, שלא עובר יום שאני לא שומעת אותה מצטלצלת בראשי. שחמישה קילו פחות לא ישמחו אתכן, שאיפור נוסף לא יעשה אתכן יפות יותר, שאתן שלמות עם או בלי בעל. אתן מספיק בדיוק כמו שאתן".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית