צפו: ויליאם וקייט הורים למופת גם מחוץ לבית

בתמונה שהועלתה לאינסטגרם הרשמי של בני הזוג, הנסיכים נצפו משוחחים עם צעיר הלבוש כמו חבר במשמר המלכותי, תוך כדי שהם מאמצים את הטריק הכי טוב שלהם לתקשורת יעילה עם ילדים (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון נחתו בארה"ב לא מכבר ולמרות שהם נמצאים בטריטוריה שהיא יוצאת דופן עבורם, אנחנו תמיד יכולים לסמוך עליהם שלא ינטשו את תורת אימם ויתנהגו כמו בארמון.

לפני שבוע, הזוג טס לבוסטון, מסצ'וסטס, לטקס פרסי "Earthshot" לשנת 2022 - שהוקם על ידי ויליאם ב-2020 ותומך במציאת פתרונות טכנולוגיים לשמירה על כדור הארץ.

טרם האירוע, הצמד המלכותי עשה עוד כמה עצירות חשובות, כמו ביקור ב"גרינטאון לאבס", אתר שמוקדש ל"פתרון משבר האקלים באמצעות יזמות ושיתוף פעולה", בסומרוויל, שם הביא לידי ביטוי את היכולות ההוריות שלו.


בתמונה שהועלתה לחשבון האינסטגרם הרשמי של הזוג, ויליאם וקייט נצפו מתכופפים לשוחח עם צעיר הלבוש כמו חבר במשמר המלכותי: בטוניקה אדומה וכובע מעור דוב. המהלך הזה מנוצל לעתים קרובות על ידי הנסיכים, בכל פעם שהם מדברים עם ילדים, מכיוון שהוא מאפשר לקטנים להתבטא ולחוש שווים (בגלל הגובה).

הילדון חילק להם פרחים בזמן שקיבל אותם בברכה והכיתוב תחת התמונה היה: "תודה להנרי ולכל מי שיצא לראות אותנו בסומרוויל הבוקר!".

בפוסט אחר, בני הזוג יצרו מלאכת יד עם קבוצת ילדים. התצלום הראשון מציג אותם יושבים ליד שולחן ולאחריו הגיעו תיעודים אחרים שלהם.


היציאה הזו שלהם הגיעה יותר משבוע לאחר שהנסיכה קתרין עשתה כבוד למלכה אליזבת עם תלבושת ארגמן מונוכרומטית. וכאן, היא שלפה עוד מראה סמלי - אבל הפעם הוא היה בצבע פירות יער.

נאה דורשת ונאה מקיימת, מילולית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית