"הרגשה נעימה"

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון: "אני דוסית לחלוטין"

אחרי שנישאה לבן למשפחה חרדית, והפיקה על כך סרט שיצר הד ציבורי נרחב, מגלה מגישת הטלוויזיה קורין גדעון: "אני רואה את עצמי הולכת לכיוון של שמירת שבת מלאה" (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קורין גדעון (צילום ארכיון: פלאש 90)

קורין גדעון, ממגישות הטלוויזיה המוכרות בישראל, שנישאה השנה לחילי סורוצקין - בן למשפחה חרדית - מגלה כי התקרבתה לדת ולמסורת היהודית.

בראיון לעיתון 'מעריב', שיפורסם מחר (שישי), הסבירה גדעון את ההד הציבורי החיובי שיצר הסרט שלה על חתונתה: "הגעתי ממקום אנטי חרדי, והיום אני חצי-חרדית - אפשר להגיד. הרגשתי שסיפור החתונה שלי זה סיפור מעניין, ושחסרים סיפורים חיוביים על דתיים וחילונים".

גדעון נשאלה איך מגשרים על הפער בין החילוניות למסורת, והשיבה: “זה לא פשוט, ואני כל הזמן מגלה עוד דברים. זה פער תרבותי באורחות החיים. להגיע למשפחה שלו ולשמור שבת, זה לא משהו שחשבתי שיקרה".

גדעון, בבית משפחת סורוצקין (מתוך 'החתונה החרדית שלי', באדיבות קשת 12)

במהלך הראיון הפתיעה קורין גדעון והצהירה, ספק בהומור: "עכשיו אני דוסית לחלוטין, יש לי הגייה אשכנזית ואני יכולה לנהל שיחה עם בחור ישיבה".

"זה כמו ללמוד משהו חדש, בשבילי זה אתגר. בחברה החילונית אנחנו לא מספיק מכירים את המגזר הזה, ומזלזלים. אני שמחה שזה פגש אותי בחיים".

בסיום הראיון פירטה גדעון על התקרבותה לדת ולמסורת היהודית: "הבית כשר, יש הפרדה של בשר חלב, שני סכו"מים. אני לא מבשלת בשבת ולא רואה טלוויזיה".

"אני לא שומרת שבת במאה אחוז, אבל עם הזמן אני רואה את עצמי הולכת לכיוון הזה - כי ההרגשה של זה נעימה; לא כי מישהו מבקש ממני או אומר לי", הפתיעה גדעון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר