נופש בקרפטים - הדרך המושלמת לחופשה מפנקת בחו"ל

יוקר המחיה ברוב היעדים באירופה אינו מאפשר להרבה מהנופשים הישראלים לטוס לחופשה מפנקת במלונות, ודאי לא משפחתית, אך האם יש דרך זולה לעשות זאת? (תיירות, שיווקי)

למלא מצברים של הנאה משפחתית במקומות יפים שהעולם מציע (צילום: יח"צ)

מי שחשב שימצא פיסת שקט במדינה הקטנה שלנו הבין בחודש האחרון שזה לא הולך לקרות כל כך מהר. עונת הבחירות שרק הסתיימה הכריזה שהיא לא הולכת לעזוב אותנו כל כך מהר, וחופשת יולי אוגוסט תיאלץ לפנות לה מקום והרבה.

איך אפשר להתחמק ממנה באלגנטיות לתקופת רענון קצרה שתתן למשפחה את השקט והחופש שכולם מחכים לו כבר שנה שלימה?

זה בדיוק הזמן לקרפטים.

טיסות לחו"ל הפכו להיות הטרנד החם של משפחות רבות המבקשות להתנתק מהיום יום ולהתחבר לעצמם, לטייל יחד, לבלות יחד ולמלא מצברים של הנאה משפחתית במקומות יפים שהעולם מציע. החסרון הוא המחיר הגבוה אותו הם נאלצים לשלם כדי להנות באמת מאוכל כשר למהדרין ומקום נופש יוקרתי ומפנק שיהיה קרוב למוקדי פנאי ובילוי, יוקר המחיה ברוב היעדים באירופה אינו מאפשר להרבה מהנופשים למצות את הטיול עד תום כי לכיס יש גבול…

השנה הזאת משהו ישתנה, מהיום יש פתרון אידיאלי עבור אותן משפחות.

'אפיקים טורס' ארגנה עבורכם השנה את הדיל הלוהט של הקיץ חופשה להרי הקרפטים באוקראינה, רכס הרים שיטיס את המשפחה שלכם לחופשה המשתלמת ביותר.

חופשה משפחתית שתיקח אתכם לחווית טבע ומים שלא תשכחו הרבה זמן, יערות ונהרות לצד אגמים ואטרקציות משפחתיות. ארוחות גורמה מהודרות, ומלון בוטיק מפנק וחדיש.

בין האטרקציות הרבות שמחכות לכן תוכלו למצוא טיולי ג'יפים ביערות והרים מלאי נוף בראשיתי, רכבל, סירות מנוע ושווקים מקומיים שישלימו את החוויה המיוחדת - וכל זה בתשלום במטבע המקומי והזול שיאפשר לכם להנות מהכל במחירים נמוכים ביותר.
אז אם עדיין לא סגרתם על חופשת קיץ, תגידו ספאסיבה (תודה באוקראינית) וכנסו לקישור להזמין את החופשה הזולה, השווה והמשתלמת של הקיץ

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר