פרסום ראשון

'הפלג' מסית: "משיכת הפאות רשומה על שם דגל התורה"

בהודעה רשמית שמוציאים כעת דוברי 'הפלג', מנוצל סרטון משיכת הפאות בידי השוטר - שנחשף ב'כיכר השבת' - להשתלחות בוטה ב'דגל התורה' בכלל ובח"כ אשר בפרט (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
תיעוד משיכת הפאות האכזרית (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בעקבות התיעוד המחריד שנחשף אתמול (שני) ב'כיכר השבת', בו נראה שוטר מושך באכזריות בפיאותיו של עצור חרדי, בוחרים ב"פלג הירושלמי" להפנות את האש דווקא למפלגת 'דגל התורה'.

בתגובה שיצאה מטעם דוברות 'הפלג', לתיקון החוק נגד גזענות שהציע לאחרונה ח"כ יעקב אשר מ'דגל', נכתב: "כל מכה וכל משיכת זקן ופיאה מצד גורמי החוק בישראל - רשומה על שמך ועל שם מפלגתך".

"כולנו עוד עסוקים בלאסוף את השברים של הבריונות - שלך ושל חבריך. עוד לא היה חוק צבוע ודוחה כ'חוק ההסתה' של ח"כ אשר, שמוביל במשך שנים יחד עם חבריו בדגל התורה הסתה איומה נגד ציבור חרדי ענק הפועל על פי דרך רבותיו".

לדבריהם, "ההסתה של אשר וחבריו מדגל התורה חצתה בשנים האחרונות כל גבול אנושי, והובילה למאות מקרים של התעללויות ועינויים בילדים, נשים וגברים שנזרקו ממקום עבודתם וממסגרות למידה, חרמות כלכליות ונזקי ענק לעסקים, כשכל זה ממשיך וקורה עוד בימים אלו" .

ב'פלג' עוקצים: "ח"כ אשר, טול קורה מבין עיניך; מי השחיר בעיני הציבור החילוני כל סממן של קנאות, אם לא אתה וחבריך מדגל התורה?! מי התרוצץ בחירוף נפש בין האולפנים וכלי התקשורת ועמל לשכנע בכל דרך ש'הפלג הירושלמי' ו'הקנאים' הם שוליים וכאלה ש'לא מייצגים את הציבור החרדי', אם לא אתה ודגל התורה?!".

אלימות על רקע 'הפילוג הליטאי'. ארכיון (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

"לכן", כותבים אנשי 'הפלג' בהודעתם הרשמית, "מי שהתיר את דמם של כל אלו, זה אתה ומפלגתך, מי שנתן אור ירוק לאותו שוטר למשוך בפיאותיו של 'הקנאי מבית שמש' זה אתה ומפלגתך. אין צבוע ממך אשר, והחוק שלך נועד לכסות על כל זה, לא ניתן".

הדברים החמורים נמסרו כאמור בתגובה לתיקון לחוק הגזענות, אותו יזם יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יעקב אשר, לפיו גם הסתה גזענית או בוטה כלפי הציבור החרדי תיכלל בחוק והמסיתים יתנו על כך את הדין בדומה לגילויי גזענות על רקע מוצא לאומי או אתני וכדומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר