הראיון המלא

הסבא, אריה דרעי והריצה לכנסת: רון קובי בראיון סוער. צפו

ראש עיריית טבריה רון קובי התארח לראיון סוער באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' ותקף את יו"ר ש"ס אריה דרעי, הסביר את הריצה לכנסת, טען שלא שונא חרדים וסיפר על הסבא שהיה מרבני העיר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך )

ראש עיריית טבריה רון קובי התארח לראיון סוער באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' ותקף את יו"ר ש"ס אריה דרעי, הסביר את הריצה לכנסת, טען שלא שונא חרדים וסיפר על הסבא שהיה מרבני העיר.

בפתח הראיון תקף קובי את שר הפנים דרעי: "אריה דרעי עבריין מורשע, לא אמרו להיות בתפקיד הזה. הציבור לא רוצה אותו. אריה דרעי קיבל שמונה מנדטים ואריה דרעי לא יהיה שר הפנים".

באשר לתקציב העירייה שלא עובר, מה שצפוי להוביל להדחתו מהתפקיד, אומר קובי: "אתה תופס את התקציב כאילו זה גולת הכותרת, הוא לא יוכל להדיח אותי על התקציב. אין לו אומץ, אין לו מנדט, זו ממשלת מעבר. זה יעשה לו צרות גדולות אם הוא ינסה להדיח אותי, את הרמזים קיבלת - את התשובות תמצא לבד. אני אומר חד משמעית: אריה דרעי לא יכול להדיח אותי, אם הוא ידיח אותי יהיו לו צרות גדולות".

על פגישתו עם רה"מ בנימין נתניהו לקראת הקמת מפלגתו 'הימין החילוני' אומר קובי: "נפגשתי עם נתניהו בכנרת, הוא מאוד אוהב את טבריה. אני חושב שחבל שביבי הולך עם דרעי".

על סבא שלו, שהיה מגדולי רבני טבריה, אומר קובי: "סבא שלי היה חכם מכלוף קובי, צדיק ומורה, הוא היה רב מאוד גדול ומאוד משפיע. הוא היה נשוי לבת של חכם אליהו אילוז, מחכמי מרוקו הגדולים, אב בית הדין של טבריה. לקחו את התורה והפכו אותה לאהבת עם ישראל ולא פוליטיקה".

מה אתה חושב שסבא מרגיש עם מה שאתה עושה, חילון טבריה

"אני חושב שאתה כנראה מפספס את העיקר, אני פה אורח לרגע, אני במשמרת שלי אדאג כמה שיכול יותר לעשות אותה לעיר טובה. זה שסבא שלי יחשוב או לא יחשוב, אני חושב סוף ימיו הוא ידע לחיות עם זה יפה מאוד".

הראיון המלא מתוך 'ישי ורבינא בכיכר'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר