8 הרגלים קלים ליישום שיהפכו אותך לאהוב על כולם

זוכרים את מלך הכיתה, זה שכולם רצו לשהות בחברתו ולהיות כמוהו? גם בחיים הבוגרים אנו נתקלים בדמויות כאלה. מה הסוד שלהן? ובכן, הרבה קסם אישי וגם כמה תכונות שגם אתם יכולים לאמץ (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתo מכירים את האדם הזה שכולם רוצים להיות בסביבתו, שגורם לאנשים להרגיש טוב עם עצמם ונראה שכל זה קורה ללא טיפת מאמץ? כולנו רוצים להיות כמוהו. אז הנה כמה עצות שילמדו אתכם איך להיות פופולריים, במובן הטוב ביותר של המילה. זה יותר קל מכפי שאתם חושבים וגם אם ידרש מכם מעט מאמץ, הוא שווה לגמרי את ההשקעה.

1) להפסיק להתלונן: לכל אחד מאיתנו יש בעיות. אבל לא כולם רוצים לשמוע על הבעיות שלכם. אז כדאי לתעל את האנרגיה שברשותכם בהתמקדות בטוב ולא רק שיהיה הרבה יותר נעים לשהות בסביבתכם, אתם תהיו מאושרים יותר, גם כן. ווין-ווין.

2) להקשיב: אבל, באמת להקשיב. לא ההאזנה המסוימת הזו שבה אתם כבר חושבים קדימה איך אתם חולקים עם השותף שלכם לשיחה את החוויה שלכם בנושא, אלא הקדשת תשומת לב מיוחדת. להיות האדם שגורם לאנשים להרגיש שבאמת שומעים אותם, יגרום לכם להתבלט בצורה הטובה ביותר.

3) לחייך: חיוך שואב אנשים, מרגיע אותם ומעלה את מצב הרוח שלהם. החלק הטוב ביותר? הוא אפילו יעשה אתכם מאושרים יותר, גם אם זה קורה בדיוק ביום הכי גרוע שלכם. ההשפעה תחול מהחוץ אל הפנים.

4) להמנע מרכילות: מעבר לאיסור ההלכתי החמור בפני עצמו, כולנו מכירים את האמרה שמי שמרכל איתך על אחרים, ירכל איתם עליך. פשוט אל.

5) לא לצפות לכלום: כולנו התוודענו לפחות פעם אחת בחיים לאדם הזה שמקפיד להזכיר בכל הזדמנות את הטובות שעשה לנו ורומז על התמורה שהוא מצפה לקבל. אבל מי נותן ולא מצפה לקבל שום דבר בחזרה? זה כבר מצרך נדיר. היו כאלה.

6) להיות אותנטיים: לכל אחד מאיתנו יש את הייחודיות שלו. היו גאים בעצמכם. אל תנסו להיות מישהו אחר כי כולם תפוסים. זו לא עוד קלישאה, זו אמת לאמיתה.

7) לא להשוות: התנגדו לפיתוי להשוות את עצמכם לאחרים. זה אף פעם לא נגמר טוב וסתם מערער את הביטחון העצמי שלכם. לא מועיל לכם בטווח הקצר ולא בטווח הארוך.

8) להיות צנועים: ההישגים שלכם באמת יכולים להיות מדהימים, אבל לנפנף בהם זו לא הדרך לזכות באהבה. מוטב להראות את נדיבותכם על ידי מתן יד למישהו נזקק מאשר לספר לאחרים כמה נדיבים אתם. פעולות מדברות בקול רם יותר מאשר מילים, אתם יודעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר