נהרג בצד הדרך

הרב בנימין מועלמי ז"ל; נהגו של השר דרעי

בנימין מועלמי בן ה-63, הוא שנהרג בעת שיצא לתקן תקלה ברכבו, ביציאה מהעיר מודיעין. הותיר אחריו את רעייתו מלכה, העובדת במזנון הכנסת, ואת שמונת ילדיהם האבלים (דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב מועלמי ז"ל (צילום: ישראל מזרחי, 'קים-צילום אירועים')

בבית הלוויות שמגר בירושלים, ליוו לפנות בוקר (שלישי) רבים למנוחות, את הרוג תאונת הדרכים ביציאה מהעיר מודיעין - הרב בנימין מועלמי ז"ל, תושב שכונת רמת שלמה בעיר.

כזכור, אתמול בשעות הצהריים הוזעקו צוותי ההצלה לכביש 431, בסמוך ל'ישפרו סנטר' ליד מודיעין, עקב דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

היה זה בנימין מועלמי בן ה-63, שיצא לתקן תקלה ברכבו, ונהרג מפגיעת רכב חולף, כשהוא מותיר אחריו את רעייתו מלכה, העובדת במזנון הכנסת, ואת שמונת ילדיהם.

(זירת התאונה הקטלנית (צילום: יחזקאל איטקין, דוברות זק"א)

מוקיריו וידידיו של המנוח יודעים לתאר ל'כיכר השבת' אותו כאיש יקר וצנוע, בעל משפחה תורנית ועדינת נפש, שעמל כל חייו על הדבר החשוב לו מכל: שילדיו יגדלו כעובדי השם ויראי שמים.

בעבר עבד ר' בנימין כנהגו של יו"ר הש"ס ושר הפנים אריה דרעי, בכהונתו הראשונה במשרד, לפני כ-30 שנה, בתקופה הסוערת בה החלו חקירותיו במשטרה.

השר דרעי, שהעריך אותו כל השנים, אף היה בין מספידיו בהלוויה אמש ונפרד ממנו במלים חמות ונרגשות. לאחר מכן נטמן ר' בנימין מועלמי, למנוחת עולמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר