סקר 'כאן'

שוויון: 'הליכוד' ו'כחול לבן' - עם 30 מנדטים

לפי סקר 'כאן חדשות', 'הליכוד' ו'כחול לבן' עם 30 מנדטים כל אחת, גוש הימין עם 54 מנדטים לעומת גוש השמאל עם 57 מנדטים, כך ששוב גורל הממשלה תלוי בידיו של ליברמן (בארץ)

נתניהו וגנץ (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)

מפלגת 'הליכוד' ומפלגת 'כחול לבן', היו מקבלות 30 מנדטים כל אחת אילו הבחירות היו נערכות היום, כך עולה מסקר 'כאן חדשות' שפורסם הערב (שלישי), ממנו עולה עוד כי הרכב הממשלה הבאה, נכון להיום, יהיה תלוי שוב בחסדיו של אביגדור ליברמן.

מנתוני הסקר שנערךבביצוע מכון קאנטר עולה עוד כי 'ישראל ביתנו' של ליברמן מקבלת תשעה מנדטים, 'הרשימה המשותפת' של המפלגות הערביות מקבלת גם היא תשעה מנדטים.

לפי הסקר, 'יהדות התורה' מקבלת שמונה מנדטים ואילו ש"ס מקבלת שבעה מנדטים.

מפלגת 'העבודה' בראשות עמיר פרץ מקבלת שבעה מנדטים, 'מרצ' בראשות ניצן הורוביץ מקבלת שישה מנדטים ומפלגתו של אהוד ברק 'ישראל דמוקרטית' מקבלת חמישה מנדטים.

'הימין החדש' של נפתלי בנט יקבלו חמישה מנדטים ריצה משותפת עם 'זהות' של משה פייגלין, ובמצב כזה 'איחוד מפלגות הימין', של 'הבית היהודי' בראשות הרב רפי פרץ ו'האיחוד הלאומי' בראשות בצלאל סמוטריץ' - עם ארבעה מנדטים.

לפי הסקר, גוש הימין בראשות 'הליכוד' עם 'יהדות התורה', ש"ס, 'איחוד מפלגות הימין' ו'הימין החדש' מקבל 54 מנדטים, לעומת גוש השמאל בראשות 'כחול לבן' יחד עם 'העבודה', 'מרצ', ו'ישראל דמוקרטית', ובהנחה שהמפלגות הערביות ימליצו על גנץ - מקבל 57 מנדטים, כך שתשעת המנדטים של ליברמן, צפויים להכריע את גורל הרכבת הממשלה - נכון להיום ולפי הסקר הנוכחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר