'יש נהלים'. האזינו

דרעי: פעם היינו משחדים את האוקראינים ברובלים

אחרי פתרון מצוקתם של הנוסעים מישראל לאוקראינה, מזהיר שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי את הבאים למדינה, כי היא השתנתה, וכי לא ניתן יותר לקנות פקידים בכמה רובלים, כבעבר (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של דרעי בראיון ל'קול חי' (תמונה מטקס החתימה עם שר הפנים האוקראיני: ללא קרדיט)

אחרי פתרון מצוקת הנוסעים הישראלים לאוקראינה, עליו חתם שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, הוא מזהיר הערב (חמישי) את הבאים למדינה: "חייבים לשמור על נהלים. כמו שלנו יש נהלים, גם להם יש".

בראיון לרדיו קול חי הסביר דרעי: "היות שאני מהוותיקים שנסעו לאומן, כבר לפני 20 שנה, אני יודע לומר כי המדינה השתנתה; זו לא אותה אוקראינה. כיום היא מדינה הרבה יותר מסודרת. היא כבר לא מדינת עולם שלישי. יש כאן סדר ויש כאן נהלים".

"התרגלנו", גילה יו"ר ש"ס, "מלפני הרבה שנים, שבאים ומכניסים כמה 'רובלים' בתוך הדרכון וככה עוברים. סליחה שאני אומר את זה... אבל זה מה שהיה פעם. היום זה לא ככה, ולכן אני אומר לכל החבריה: תהיו מסודרים".

כאמור, הדברים הללו באים על רקע הכרזת אוקראינה מוקדם יותר היום על סיום המשבר שהוביל להחזרת עשרות נוסעים מישראל לאוקראינה, בפרט לנוסעים לציון רבי נחמן שבעיירה אומן במדינה.

במהלך טקס רשמי במשרד הפנים האוקראיני, בהשתתפות שר הפנים אריה דרעי, אמר שר הפנים המקומי, ארסן אבקוב: "היו לנו בעיות קשות בשני הצדדים והיום אנחנו חותמים על מסמך היסטורי שבו כל הבעיות והתקלות יהיו שייכים לעבר ולהיסטוריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר