הפגישות החשאיות

ח"כי 'דגל' מזימים את השמועות: "הולכים רק עם נתניהו"

הפגישה וההכחשה: המגעים העדינים שהחלו להירקם בפגישות שבין בכירים ב"כחול לבן" לחברי כנסת ביהדות התורה, נופצו הבוקר בהכחשה גורפת של חברי הכנסת על סיכוי לתמיכה בממשלה בראשות בני גנץ (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השבוע נערכה פגישה חריגה בין ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) ליו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ. עוד דווח כי יו"ר סיעת "כחול לבן" ח"כ אבי ניסנקורן נפגש במהלך החודש האחרון עם ח"כ משה גפני במשרדי 'דגל התורה' בבני ברק לפחות פעמיים.

הפגישות הללו מצטרפות למתקפה חריפה השבוע נגד "בכירי הימין" בביטאון אגודת ישראל – 'המודיע'. בנוסף דווח בעיתון כי נערכים בליכוד ליום שאחרי נתניהו. כותרות עוררו את זעמו של יו"ר 'אגודת ישראל' יעקב ליצמן.

אלא שהבוקר (שישי) יוצאים חברי הכנסת של דגל התורה, משה גפני ויעקב אשר בהכחשה גורפת בשיחה עם העיתונאי אריה זיסמן במדור "מקור נאמן" בביטאון המפלגתי.

הח"כים דוחים ומזימים את השמועות לפיהן שוקלת 'דגל התורה' להשתתף בקואליציה עתידית בראשות "כחול לבן". "ההנחייה שקיבלנו מגדולי ישראל שליט"א לא שונתה. גם בסבב הבחירות הנוכחי אנו הולכים באופן מוצהר ופומבי עם הליכוד ונתניהו". אמרו.

השניים הגיבו אתמול על גל השמועות המגמתיות שמבוססות על גופים בליכוד, המנסים לגזול קולות חרדים מיהדות התורה לליכוד, בכך שהם מפריחים שמועות, כאילו גורמים ביהדות התורה הן בדגה"ת והן באגו"י אינם שוללים ואף מקיימים מגעים להשתתפות בקואליציה בראשותו של בני גנץ.

גפני, שנפגש עם יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן, הבהיר כי אין שום בעייה להיפגש עם כל גורם בכנסת, כפי שהוא עושה תדיר. אולם אין להסיק מכך שום מסקנה פוליטית. "תמיד הלכנו עם הימין, וכך נעשה גם בבחירות הקר ובות. אנו הולכים עם נתניהו והליכוד".

גם ח"כ אשר שנפגש עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הבהיר כי זו אינה פגישתם הראשונה. השניים ידידים מהעבר והפגישות הן תכופות ועוסקות בעניינים שונים. "הבהרתי את עמדתי לגנץ בעבר ואני חוזר עליה: הוא אינו פסול, אבל השותפות שלו עם לפיד פוסלת אותנו מלשבת איתם. עמדתנו הייתה ונשארת גם בבחירות הקרובות: הולכים עם הליכוד ועם נתניהו. כל שמועה אחרת, היא זדונית ומגמתית".

לדברי זיסמן, השמועות על תמיכת החרדים ב"כחול לבן" הגיעו מכיוונם של אנשי ליכוד בכירים המנסים לגרור מצביעים חרדים למפלגה, באמצעות הפרחת דיס אינפורמציה. טענתם הייתה, שאם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה, תקום ממשלת שמאל קיצונית בהרכב של גנץ-לפיד-ברק-ליברמן-מרצ, בתמיכת המפלגות החרדיות מבפנים או מבחוץ. "הם עשו זאת בעבר ויעשו זאת שוב בלי למצמץ", נטען כלפי המפלגות החרדיות, כאמור כדי לגרום למצביעים חרדים לעבור לליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר