מכוון למישור החוף

נסראללה הציג מפה ואיים: "נגרום נזק עצום לישראל"

מזכ"ל חיזבאללה העניק ראיון מקיף לציון 13 שנה למלחמת לבנון, הציג את מפת ישראל והצהיר כי ינסה לפגוע במישור החוף, "במקום לבזבז את הטילים על הצפון", כלשונו (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך שידורי אל מנאר)

מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה, חסן נסראללה, העניק ראיון מקיף לרשת הטלוויזיה של הארגון, אל-מנאר, בו שב ואיים על ישראל.

הראיון, היה לרגל "הניצחון" במלחמת לבנון לפני 13 שנה, ולדבריו, "בשנת 2006 יכולת ההתקפה שלנו הייתה מוגבלת, הרוב היה הגנה. אבל מאז פיתחנו יכולות התקפיות רחבות, עם כלי נשק רבים ומגוונים, וגם צברנו ניסיון בשדה הקרב, כמו מה שקרה בסוריה. יש לנו את כוח רדואן ואת גדודי עבאס - מספרם רב, הכמויות גדולות, והם מומחים בלוחמה התקפית. זה משהו שלא היה לנו ב-2006".

לדבריו, היום "חיזבאללה יכול לגרום לנזק עצום", כשהוא מפרט: "אזור החוף הישראלי באורך 70 ק"מ, בין נתניה לאשדוד, הוא האזור האסטרטגי ביותר. האזור הזה כולל אתרים כמו נמל התעופה, מחסני נשק, נמלי תל אביב ואשדוד ועוד".

"אנחנו לא צריכים לפגוע בחיילים. במקום לבזבז את הטילים על הצפון אנחנו נלך לאזור הזה", הוסיף נסראללה. "האם האויב יעמוד בזה? אנחנו אלה שנחזיר את ישראל לתקופת האבן. ישראל ניסתה להיפטר ממכלי האמוניה בחיפה ולא הצליחה. בסך הכל צריך טיל אחד או שניים על המכלים האלה, והישראלים בעצמם אומרים שמספרי ההרוגים יהיו גדולים".

הוא התרברב: "כל זה מבלי בכלל להזכיר את התמרון הקרקעי, אני מדבר רק על כוח אש. כל מה שהצגתי זה רק המינימום. חשוב לי שהישראלים יבינו את הדברים האלה".

"ישראל יודעת שמלחמה עם לבנון לא תוביל לנצחון, הם יודעים מה יקרה בישראל במלחמה הזאת. כל מלחמה חדשה לא תהיה כמו 2006, מלחמה איתנו תביא אותם לסף הקיום שלהם, לסף תהום. אני עוד אתפלל בירושלים".

נסראללה הגיב לאופציה שיחסלו אותו וטען כי הדבר לא יפגע בארגונו. "חיזבאללה הוא ארגון שאינו תלוי באיש או בדמות מסוימת. היו כאלה שמתו וכאלה שעזבו והארגון לא הושפע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר