ירי בתוך הנגמ"ש

משה יעלון בהקלטה: יאיר לפיד היחיד בעד הרוטציה בינו לבין גנץ

בהקלטה חשאית, נשמע בוגי יעלון - מרביעיית ההנהגה של 'כחול-לבן' מתבטא כנגד הסכם הרוטציה בין יאיר לפיד לבני גנץ והסביר: "אותו לילה בסביון זו בכייה לדורות" (פוליטי, בארץ)

לפיד ויעלון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ההקלטות המביכות חוזרות ובגדול: לאחר שבבחירות האחרונות נחשפו הקלטות של בכירי כחול-לבן, הערב (ראשון) נחשפות עוד הקלטות בהם נשמע שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, כי ראשי המפלגה נגד הרוטציה עם יאיר לפיד.

פרשן חברת 'החדשות' עמית סגל, חושף הקלטות של יו"ר תלם שממשיך לצאת נגד החיבור עם לפיד ואומר כי "מה שקרה בין 'יש עתיד' ל'חוסן לישראל' באותו לילה בסביון זו בכייה לדורות לפחות במצב הנוכחי".

אך למרות המחלוקות הפנימיות הקשות שיש בצמרת ההנהגה של כחול-לבן, יעלון טוען בתוקף כי זו לא סיבה לפרק את האיחוד בין המפלגות.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב'החדשות' עוד הקלטה של בודי שאומר כי גנץ, אשכנזי והוא נגד הרוטציה של לפיד עם גנץ, וכי רק לפיד תומך בכך.

בדבריו של יעלון עולה, כי בדיונים סגורים של הרביעייה במפלגת כחול לבן יש התנגדות רבה לרוטציה – גם אם כלפי חוץ אין על כך מחלוקת לכאורה.

יצוין, כי משה יעלון כבר התנגד בעבר לרוטציה של לפיד וגנץ, ובהקלטה בשיחה עם פעילים אמר: "ברביעייה לפני כמה שבועות, אז עמדתי נאמרה, חוץ מיאיר לפיד שבעד הרוטציה, אף אחד לא בעדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר