לעג - ויצא נלעג

כך אהוד ברק חשף בטעות את פרטי ה'אשראי' שלו • צפו

"לפני שהגאון לועג לנתניהו, כדאי שיבדוק טוב טוב שהוא לא מפרסם את פרטי כרטיס האשראי שלו. יאללה, חברים; מסגרת של 2.3 מליון דולר... פיצות לכולם" • הפאדיחה של ברק (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הסרטון המביך של ברק (צילום: מתוך טוויטר)

יו"ר מפלגת 'ישראל דמוקרטית' אהוד ברק ניסה ללעוג אמש (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו, שהשמועות אודות קמצנותו מוכרות, אך לא שיער כמה נזק ייגרם לו מכך וכמה הוא בעצמו ייצא נלעג.

בעת שראש הממשלה לשעבר וחברי מפלגתו החדשה יצאו לאכול פלאפל בדוכן מפורסם בתל אביב, צילם ברק סרטון בו הוא עוקץ את נתניהו על כך שהוא אינו מחזיק כרטיס אשראי אישי, ופנה למצלמה: "רואה? ככה נראה ארנק, עם זה משלמים".

"ביבי, תראה: פה אנחנו בתור לפלאפל אצל הקוסם. פה צריך לשלם. אני רוצה להסביר לך משהו; זה ארנק, ככה נראה ארנק. שמעתי שאתה לא יודע. אז ככה נראה כרטיס אשראי ועם זה משלמים בסוף בעד מה שלוקחים, ואם צריך - משלמים בכסף מזומן, צריך להחזיק את זה בכיס, להיות מוכן לשלם", עקץ ברק.

אלא שבלא משים, כשנופף בכרטיס האשראי בידו, חשף יו"ר 'ישראל דמוקרטית' את כרטיס האשראי שלו על רוב פרטיו, ודי מהר נמצאו גולשים רבים שהפיצו את זה ברשתות החברתיות.

בתיעוד, שהיה תוך זמן קצר לוויראלי, הופצו 16 הספרות של מספר האשראי והתוקף של כרטיסו האישי של אהוד ברק. אחד הגולשים הוסיף לזה את הכיתוב: "לפני שהגאון לועג לנתניהו, כדאי שיבדוק טוב טוב שהוא לא מפרסם את פרטי כרטיס האשראי שלו. יאללה, חברים; מסגרת של 2.3 מליון דולר... פיצות לכולם".

בעקבות כך נאלץ אהוד ברק לחסום את כרטיס האשראי המדובר - כך שפרטיו כבר אינם רלוונטיים - ולהחליפו באחד חדש.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר