תואר שני לחרדים באוניברסיטה העברית; כנסו

עם תואר שני של האוניברסיטה העברית יש לך הזדמנות לשדרוג הקריירה: ביום חמישי הפתוח ללימודי תואר שני לחרדים באוניברסיטה העברית (לימודים, שיווקי)

(צילום: ללא קרדיט)

אחת מ-100 האוניברסיטאות המובילות בעולם פותחת את שעריה למגזר החרדי ואתם מוזמנים לבוא ולהכיר.

בעולם התעסוקה של היום חייב להיות לפני כולם. אתה ודאי מכיר את הסיטואציה בה אתה שולח קורות חיים למשרה מאתגרת עם שכר גבוה. אתה שולח ועוד פעם שולח למשרה דומה - ואין מענה. ואז אתה מבין: יש עוד לא מעט כמוך, בעלי תואר ראשון ממכללה (או אוניברסיטה פחות נחשבת) וכולם שולחים קורות חיים ומתחרים על אותה המשרה. לא הגיע הזמן שתעשה עם זה משהו?

היום יש לך הזדמנות! האוניברסיטה המובילה בישראל, המוסד האקדמי הוותיק ,שהוציא מקרבו זוכי פרס נובל ומצעיד את עולם המחקר בשורה ארוכה של תחומים כבר עשרות שנים, פותח את השערים למגזר החרדי. כך תוכל ללמוד לתואר שני ולשדרג את קורות החיים שלך, לקבל כרטיס כניסה למשרות הבכירות והמובילות במשק הישראלי ובמגזר הציבורי.

הידעת? מחקר שביצעו לאחרונה באוניברסיטה העברית בשיתוף עם סטודנטים חרדים, בדק לעומק את הקשיים והחסמים שמונעים כניסת תלמידים חרדים נוספים לאוניברסיטה. המחקר איתר שלוש נקודות קושי משמעותיות: קושי חברתי; קושי כלכלי; קושי אקדמי.

הקושי הכלכלי: תלמיד או תלמידה חרדים שבאים ללמוד באקדמיה, בפרט בתואר שני, הם בדרך כלל בעלי משפחות, שאמורים לפרנס באופן מקביל את משפחתם. הקושי האקדמי נובע מהפער הלימודי במוסדות החינוך החרדיים, שיוצרים פערים מתמשכים גם בהמשך הלימודים. והקושי האחרון הוא קושי חברתי הנוצר בשל הנוכחות הנמוכה של סטודנטים חרדים באוניברסיטה.

על מנת לתת מענה לקשיים הללו החליטה הנהלת האוניברסיטה לקדם שורה של מהלכים, מעטפת שלמה, שיוצרת הקלה משמעותית לסטודנט או לסטודנטית החרדים ,המבקשים לרכוש השכלה באוניברסיטה יוקרתית.

בהיבט הכלכלי- מדור הסיוע הכלכלי בנה תכנית מלגות ייחודית למגזר, ובה מלגות לימודים ומלגות קיום. בנוסף, מוצע לכם גם סיוע בהגשת בקשות למלגות מגופים חיצוניים התומכים בחרדים באקדמיה.

בהיבט האקדמי - האוניברסיטה מינתה נציג מיוחד עבוד המגזר החרדי בתוך האוניברסיטה, שהוא הכתובת של הסטודנט בכל קושי לימודי. במפגש הראשון הנציג יתווך לסטודנט מנטור, שהוא סטודנט מצטיין, שילווה אותו במהלך הלימודים ויסייע לו בסגירת הפערים. בנוסף מתקיימות סדנאות לשיפור יכולות הלמידה.

בהיבט החברתי פועלים לאחד את כלל הסטודנטים החרדים מכל מסלולי הלימוד על מנת ליצור הווי קהילתי פעיל ותוסס, שיקל עליכם בהתמודדות ובמאמץ לסיים בהצטיינות את התואר שיפתח להם את הדלתות.

כל אלו ילוו אתכם לאורך כל תקופת הלימודים, עד לסיום התואר. אבל הלימודים לא מסתכמים רק בתעודת התואר.החברות המובילות במשק מגישות לנו אלפי פניות בשנה עם פרופיל של בעלי התארים אותם הם מבקשים לגייס.

מערכת ההשמה שלנו מלווה אתכם, החל מהשלבים המתקדמים של התואר וגם לאחריו, כל הדרך עד למציאת משרה יוקרתית.

רוצים לדעת עוד?

בואו ליום הפתוח שלנו בתאריך יום חמישי ט"ו בתמוז 18.7.19 בין השעות 16:00-19:00 ותוכלו להכיר מקרוב את הדרך שלכם לתואר שני של באוניברסיטה הטובה בישראל.

להרשמה לחצו כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר