הראיון המלא

עליזה בלוך חושפת: השיחות עם הקיצוניים

הריסת בתי הכנסת הלא חוקיים; משיכת הפאות למפגין החרדי בעיר; ההצלחה במאבק באפליית הבנות הספרדיות; השיחות עם הקיצוניים והדרך של ש"ס לקואליציה • ראש עיריית בית שמש בראיון מיוחד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך התארחה באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' והתייחס למאבקי הקיצוניים בעיר לצד השיחות החשאיות, המאבק בתופעת אפליית בנות עדות המזרח, הדרך של ש"ס לקואליציה והריסת בתי הכנסת הלא חוקיים.

כותרות הראיון:

"בבית שמש שהיא עיר גדולה יש 130 אלף תושבים שחיים מצוין. יש קבוצה קטנה שלא מקבלת את כללי המשחק וקצת מפגינה, לא צריך להתרגש מזה. קבוצה קטנה מול 130 אלף תושבים לא תצליח לצבוע את העיר.

מאבק הקיצוניים: "אני שליחה של הציבור, והוא רוצה תחושה של בטיחות ומשילות. כיף לראש עיר לקבל החלטות שכולם יאהבו אותו. שמישהו מניח על שטח ציבורי מבנה, הוא גוזל את השטח של הציבור, לא משנה אם זה בית כנסת או גן ילדים, התפקיד שלי זה לשמור על כספי הציבור. כתובות נאצה זה לא חיי תורה ולא כבוד האדם".

הטענות להקפאת בניית בתי כנסת: "קיבלתי ירושה מאתגרת עם הרבה מאוד שכונות חדשות שבנו בהם רק בניינים ולא נתנו לציבור החרדי את הצרכים שלו. אני במירוץ מטורף לצמצם את הפער. לא הייתה שום הקפאה לבניית בתי כנסת".

המאבק באפליה: "אני מתייחסת לכל תלמידה כאדם. לא נשארו בבית שמש בנות בבית. 850 בנות מבית שמש משובצות בסמינרים לשנה הבאה. הספרדים כבר לא סוג ב'".

הדרך של ש"ס לקואליציה: "אני מאוד רוצה את ש"ס בקואליציה. אני מאמינה שהם יהיו בקואליציה. לא אנהל מו"מ כאן בתקשורת. אגיד באופן ברור – ש"ס היא מהחשובות ביותר במדינת ישראל ובעיר בית שמש, אני מאמינה שהם ייכנסו לקואליציה, אעשה את הכל כדי שהם יהיו בפנים. אני מחויבת לציבור הספרדי בכל ליבי. עניינים טכניים מונעים את כניסתם לקואליציה".

הזעם ב'דגל התורה: "תמיד יש מתוסכלים שרצו יותר שליטה. מצביעי 'דגל התורה' מאוד מרוצים. הציבור החרדי בבית שמש יודע שהוא יכול לקבל דברים באופן מסודר לא בעקיפות יש לו נציגים מצוינים בחלק מהמפלגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר