נכשלה בפוליגרף

דיווח: עומר ינקלביץ נתפסה 'על חם' - כמדליפה

"הדמות החרדית" של כחול לבן נחשדה בהדלפת מידע רגיש לתקשורת, אליו נחשפה כאשת אמונו של היו"ר בני גנץ. בעקבות כך - דווח ב'חדשות 12' - גנץ ולפיד קיימו שיחה קשה (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ינקלביץ (צילום: Hadas Parush/Flash90)

המתיחות במפלגת 'כחול לבן' ממשיכה, כך נראה, לרחוש מאחורי הקלעים - כשבמוקד עומדת הפעם חברת הכנסת עומר ינקלביץ' היושבת על משבצת סיעת 'חוסן לישראל' שבראשות בני גנץ.

כתבת 'חדשות 12' דפנה ליאל חושפת הערב (חמישי), כי ינקלביץ' נתפסה 'על חם' כשהדליפה לתקשורת מידע פנימי מתוך המפלגה, עברה בדיקת פוליגרף בנושא - ונכשלה.

ינקלביץ, בקמפיין המפלגה החילונית (צילום: דוברות)

למידע הרגיש המדובר, כמו גם למידע אחר ש"הדמות החרדיות" של כחול לבן נחשדה בהדלפתו, היא נחשפה ככל הנראה כאשת אמונו של היו"ר בני גנץ, איתו היא עומדת בקשר מזה כשנתיים, עוד טרם כניסתם לזירה הפוליטית.

עוד דווח ב'חדשות 12', כי לאחר שדבר ההדלפה נודע לצמרת המפלגה, ניסו בכיריה ניסו להבין כיצד הדבר טופל, והסיקו כי הוא לא טופל במידה מספקת על ידי גנץ - שמצידו העניק 'חסינות' לינקלביץ'.

לפיד, בכיר מפלגתה של ינקלביץ (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

בעקבות כך התקיימה שיחה קשה בין גנץ לבין יאיר לפיד, מספר 2 ב'כחול לבן', ולאחר מכן אף שוחח לפיד עם ינקלביץ', נשואת הפרשה.

ממפלגת כחול לבן נמסר לחדשות 12 בתגובה: "כחול לבן הינה האלטרנטיבה השלטונית היחידה למשטר נתניהו, ואנו נחושים להמשיך במסע להחלפת השלטון. צר לנו כי גורמים פוליטיים איזוטריים ושוליים עוסקים באובססיביות במיחזור מידע, בהכפשות ורכילות ומנסים לחבל במאמץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר