סערת עומר ינקלביץ': מאבקי כוחות במפלגה

לאחר הדיווח על הפוליגרף שעברה חברת הכנסת עומר ינקלביץ' לאחר שנתפסה 'על חם' מדליפה מדיוני הסיעה, נראה כי מאחורי הקלעים מתנהל מאבק בתוך 'כחול לבן' (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עומר ינקלביץ' (צילום: צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

לאחר הדיווח על הפוליגרף שעברה חברת הכנסת עומר ינקלביץ' לאחר שנתפסה 'על חם' מדליפה מדיוני הסיעה, נראה כי מאחורי הקלעים מתנהל מאבק בתוך 'כחול לבן'.

על פי הדיווח של העיתונאי יקי אדמקר, מדובר אירוע בודד של צילום מסך מקבוצת הח"כים ב'כחול לבן' שדלף לעמית סגל עם ויכוח בין לפיד ליזהר שי ומיכאל ביטון על היחס למגזר החרדי. לטענת ינקלביץ, הצילום נעשה על ידי צד ג', והיא דיווחה על כך לגנץ ביוזמתה.

לדבריו, הסיפור האמיתי הם מאבקי הכוחות בכחול לבן, וניסיון אנשי לפיד לבצע סיכול ממוקד באשת האמון המקורבת לגנץ.

כזכור, ביום חמישי חשפה דפנה ליאל בחדשות 12, כי "במסגרת הקשר הזה נחשפה ינקלביץ לחומרים רגישים אודות גנץ והמפלגה שמצאו את דרכם לתקשורת. באחד המקרים נתפסה ינקלביץ על חם כשהיא מוציאה מידע מהמפלגה. היא עברה בדיקת פוליגרף ונכשלה. הטיפול הרפה של גנץ בפרשה גרר כעס במפלגה. לפיד נועד בעניין עם גנץ ובהמשך גם עם ינקלביץ".

גורמים במפלגה טענו כי ינקלביץ "משפיעה גם על עמדות המפלגה בסוגיות דת ומדינה כגון תמיכה בהפרדה מגדרית באוניברסיטאות והשפעתה חורגת בהרבה מהשפעה של חברת כנסת בעשיריה השלישית במפלגה".

מכחול לבן נמסר: "כחול לבן הינה האלטרנטיבה השלטונית היחידה למשטר נתניהו, ואנו נחושים להמשיך במסע להחלפת השלטון. צר לנו כי גורמים פוליטיים איזוטריים ושוליים עוסקים באובססיביות במחזור מידע, בהכפשות ורכילות ומנסים לחבל במאמץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר