הסערה ב'כחול לבן'

גנץ מגבה את ינקלביץ': "חברת כנסת ראויה"

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ התייחס אמש, לראשונה, לסערה סביב ח"כ עומר ינקלביץ', שנכשלה בבדיקת פוליגרף לאחר שנחשדה כמי שהדליפה מדיון פנימי בסיעה: "עושה את עבודתה מצוין (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ עומר ינקלביץ (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ התייחס אמש (מוצ"ש), לראשונה, לסערה סביב ח"כ עומר ינקלביץ', שנכשלה בבדיקת פוליגרף לאחר שנחשדה כמי שהדליפה מדיון פנימי בסיעה: "חברת כנסת ראויה".

בראיון ל'מטה המרכזי' בחדשות 13, התייחס גנץ לסערת ההדלפות ואמר: "עומר ינקלביץ' היא חברת כנסת מהמגזר החרדי, היא עושה את עבודתה מצוין נאמנה. אני לא מתכוון לרדת למקומות נמוכים ואני פשוט מסתכל על המטרה העיקרית.

"אין שום דבר פסול", הדגיש: "עומר היא חברת כנסת ראויה והיא תמשיך להיות כזו, עזבי אותי מהרעשים האלה".

כזכור, ביום חמישי חשפה דפנה ליאל בחדשות 12, כי " ינקלביץ נחשפה לחומרים רגישים אודות גנץ והמפלגה שמצאו את דרכם לתקשורת. באחד המקרים נתפסה ינקלביץ על חם כשהיא מוציאה מידע מהמפלגה. היא עברה בדיקת פוליגרף ונכשלה. הטיפול הרפה של גנץ בפרשה גרר כעס במפלגה. לפיד נועד בעניין עם גנץ ובהמשך גם עם ינקלביץ".

גורמים במפלגה טענו כי ינקלביץ "משפיעה גם על עמדות המפלגה בסוגיות דת ומדינה כגון תמיכה בהפרדה מגדרית באוניברסיטאות והשפעתה חורגת בהרבה מהשפעה של חברת כנסת בעשירייה השלישית במפלגה".

מכחול לבן נמסר: "כחול לבן הינה האלטרנטיבה השלטונית היחידה למשטר נתניהו, ואנו נחושים להמשיך במסע להחלפת השלטון. צר לנו כי גורמים פוליטיים איזוטריים ושוליים עוסקים באובססיביות במחזור מידע, בהכפשות ורכילות ומנסים לחבל במאמץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר