"בשם השם"

רון קובי הקים מפלגה; בג"צ מעכב את השימוע

ראש עיריית טבריה רון קובי קיבל אישור רשמי מרשם המפלגות על רשימת מפלגתו 'הימין החילוני'. בינתיים, בג"צ הוציא צו ביניים המעכב את השימוע של קובי עד להחלטה אחרת (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רון קובי לצד האישור שקיבל (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

ראש עיריית טבריה רון קובי, הנמצא בסכנת הדחה, קיבל בצהריים (ראשון) אישור רשמי מרשם המפלגות על רשימת מפלגתו החדשה 'הימין החילוני': "רק רון קובי יעצור את דרעי המושחת".

קובי פרסם את האישור שקיבל מרשם המפלגות וכתב: "מפלגה חדשה הוקמה בישראל!. רשמית: מפלגת הימין החילוני בראשות רון קובי נרשמה הבוקר ברשומות. מברוק, המפלגה החידה שתעצור את הכפייה החרדית בכנסת ובמדינה".

את דבריו חתם וכתב: "בשם השם נעשה ונצליח. רק רון קובי יעצור את אריה דרעי המושחת".

בתוך כך, בג"צ הוציא בצהריים צו ביניים המונע מפקידי משרד הפנים להזמין את קובי לשימוע עד לדיון בפני הרכב של שלושה שופטים, דיון שצפוי להתקיים בעשרה ימים הקרובים.

קובי הגיב להחלטת בג"צ וכתב: "מכה קשה לאריה דרעי ולמשרד הפנים בבג"צ". לדבריו: "מי שביקש להדיח את רון קובי מראשות העיר טבריה יקבל אותו בסוף כשר הפנים.

"בג"צ הוכיח היום בהחלטה תקדימית יוצאת דופן שהוא יוצא נגד סמכות שר הפנים להדיח ראש עיר, המשמעות היא שבית המשפט מבין שטבריה חייבת להישאר עיר חילונית".

כזכור, כפי שפורסם ב'כיכר השבת', בדברים שכתב בקבוצה של 'הימין החילוני' בווצאפ הציב קובי את היעד בבחירות: "אנחנו רצים בכל הכוח לכנסת, מבינים שיש לנו בציבור סביב השישה מנדטים!. רק תפקיד הפנים והפריפריה מעניין, רק כך נוכל להציל את טבריה".

קובי, טבריה, כהרגלו, תקף את החרדים: "במצב במדינה לא טוב, החרדים רוצים להשתלט על המדינה דרך הכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר