הקמפיין הושק

דרעי הצהיר: לא פוסלים ישיבה עם ליברמן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי השיק את קמפיין הבחירות של המפלגה, והצהיר כי אינו פוסל ישיבה עם אביגדור ליברמן. "אצלו מילה זו רק מילה", עקץ, ומנגד, תקף את לפיד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flsah90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי השיק היום (שני) עם חברי הכנסת של המפלגה את קמפיין הבחירות של התנועה, לקראת הבחירות לכנסת ה-22 ולא פסל ישיבה עם אביגדור ליברמן, למרות ההסתה הפראית שלו נגד הציבור החרדי.

"הערכה שלי", אמר דרעי בנאומו, "שנתניהו באופן ודאי יקים את הממשלה הבאה. הערכה שלי שכן יהיו לנו 61 מנדטים, לפחות 61 ממליצים".

עם זאת, דרעי התחמק מהשאלה מה יקרה אם ביבי שוב לא יצליח להקים ממשלה והדגיש כי הוא לא פוסל את בני גנץ, גבי אשכנזי ובוגי יעלון.

בדבריו, בחר דרעי לתקוף רק את לפיד, ואמר כי "כשרואים את לפיד, הוא לא שינה שום דבר ממה שהבטיח ועשה במשרד האוצר. לפיד נשאר לפיד. הוא לא מנסה להתחפש. נעשה הכל כדי שהממשלה תהיה בלי לפיד. המקום שלו באופוזיציה".

בשלב השאלות, הוא נשאל לפשר ההתעלמות מיו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, והשיב: "למה אני לא מתייחס לליברמן? למה אני לא תוקף? התשובה פשוטה; לפיד היה שנתיים שר אוצר - בשנתיים הללו הוא לא השאיר אבן שהוא לא הפך להזיק לציבור החלש, לילדים שלנו. ליברמן - אני לא יכול להתכחש לאמת שאני מכיר 30 שנה את הבחור הזה, מעולם הוא לא פגע בכוס מים של הציבור החרדי, ההיפך.

"אני לא מלמד עליו זכות. קמפיין של הסתה הוא מזיק, לא חינוכי. הוא במצוקה, בקושי עבר את אחוז בחסימה. הוא הגיע למסקנה שזה מה שיביא לו מנדטים. הוא מתחייב לא לשבת בממשלה עם הציבור החרדי? בסדר. אני לא שם עליו וטו. אצל ליברמן מילה זו רק מילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר