בימים הקרובים

"הציקו לי": כתב אישום נגד הפלסטיני החשוד שתקף ילדה חרדית

'הצהרת תובע' הוגשה היום לבית המשפט נגד ערבי המתגורר באזור חברון, בה נמסר כי בתוך ימים ספורים יוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת ילדה אותה הכיר מעבודתו בבית ספרה (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90)

הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) נגד הפלסטיני החשוד כי ביצע מעשים חמורים בילדה חרדית בת 13 באשדוד, לפיה כבר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב האישום המייחס לו את העבירות הללו. להצהרה צורפה בקשה להארכת מעצר ב-5 ימים נוספים.

החשוד, פלסטיני בן 38 המתגורר בכפר שבמרחב חברון הינו מוסלמי, אב לארבעה ילדים. עורכת דינו שני פרג'ון מסרה לכתב החדשות Online כרמל ליבמן, שחשף את פרטי הפרשה, כי מרשה "כופר לחלוטין באשמה".

כזכור, לפני כשבועיים הותר לפרסום דבר מעצרו של החשוד, שעבד כאיש תחזוקה במוסד החינוכי החרדי באשדוד מכוח אישור הכניסה לישראל שהחזיק ברשותו במשך מספר שנים. את בת ה-13 הוא הכיר במהלך העסקתו במקום לימודיה, והחשד הוא כי תקף אותה בדירה סמוכה.

החקירה בפרשה נפתחה בסוף חודש מאי, אז לפי המשטרה נמלט החשוד לשטחים, כשהבין שמעשיו נחשפו. גורם המעורה בפרטי החקירה סיפר בידיעה ב'חדשות 12', כי אותה ילדה - שהתלוננה על תקיפתה - ידעה לציין בעדותה את שמו של הפלסטיני העצור כמי שביצע את המעשים החמורים.

איש המקצוע מסביר: כך תשמרו על ילדיכם

מנגד, לטענת הפלסטיני, כפי שמתארת עורכת דינו, הוא כלל אינו מכיר את ילדות בית הספר החרדי, ולא היה במגע כלשהו עם מי מהן בכל תקופת עבודתו שם.

"היו ילדות שהיו מתנכלות לו", סיפרה עו"ד פרג'ון, "הן היו מגיעות ומורידות לו את החשמל וצועקות לו ערבי מסריח והיה לו עניין איתן ופנה למעביד ואמר הם כל הזמן מציקות. והמעביד אמר איך שהן מגיעות תעיף אותן וזה מה שהוא עשה, הוא קבלן שיפוצים והוא גם הנחה את העובדים שלו לא להיכנס עם הילדות לשיח".

יצוין, כי מהפרסום בחדשות 12 Online עולה, כי הוא הגיע ביוזמתו לתחנת המשטרה, בעת המצוד אחריו, כדי להוציא מרשם פלילי - אך הוא לא נעצר בשל טעות טכנית במערכת משטרתית פנימית.

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות חקירה המתנהלת בימים אלו במשטרה, עצרה המשטרה חשוד תושב חברון בביצוע מעשים חמורים בקטינה. בעקבות החשדות החמורים האריך היום בית המשפט את מעצרו בשישה ימים נוספים. במסגרת החקירה, בוצעו ועוד יבוצעו מגוון פעולות חקירה במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד. באשר להגעתו לפני מספר ימים לתחנת משטרה לקבלת מרשם פלילי, הרי שהנושא ייבדק ויתוחקר בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר