צפו במתקפה

שמעון ריקלין: "אם נתניהו יעמוד לדין - הוא יורשע"

שמעון ריקלין, עיתונאי הימין, תוקף את פרקליט המדינה שי ניצן וטוען כי הוא שקרן. לדבריו, מנדלבליט - חלק מה'ברנז'ה' וכי אם רה"מ נתניהו יעמוד לדין- הוא יורשע בוודאות • הראיון המלא הערב ב'ישי ורבינא בכיכר' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שמעון ריקלין, עיתונאי הימין, תוקף את פרקליט המדינה שי ניצן וטען כי הוא שקרן. לדבריו, מנדלבליט - חלק מה'ברנז'ה' וכי אם רה"מ נתניהו יעמוד לדין- הוא יורשע בוודאות". הראיון המלא הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

לדברי ריקלין: "באופן אובייקטיבי, מה שאני חושב, הם לא מסוגלים להתמודד עם המשנה שהוא מביא, עם הקירוב שקורה בנינו למדינות ערב. מנדלבליט הוא כן ברנז'ה. הוא בעצמו, באירועים אחרים, אמר שתופרים לו תיק. מני מזוז אמר שתופרים תיקים, מי שרוצה להאמין למערכת המשפט - יאמין להם. אני לא מאמין להם.

"מנדלבליט הוא חלק מהמערכת, הוא נמצא בתוך לחצים, יש מיש שיגיד גם איומים. השורה התחתונה של המערכת הזו: כתב אישום והרשעה של נתניהו. אין שום תוצאה אחרת שמתקבלת".

"שי ניצן הוא שקרן", תוקף ריקלין, "צריך לראות מה אמרו עליו האחראים שניסו לבקר אותו, לא מאמין לו למילה. יש חלקים כגדולים במערכת המשפט שאי אפשר להאמין להם".

"אם נתניהו יעמוד לדין - הוא יורשע במאה אחוז. אין בכלל שאלה, יש פה מישהו שלא מבין את זה? לא אפשרי תוצאה אחרת. זו רדיפה, זו עלילה והמצאות".

על פרשת המתנות מבהיר ריקלין: "בסיגרים והשמפניות אני לא מת על זה, לא חושב שאיש ציבור צריך לקבל. בגלל זה להעמיד אותו לדין? בזה אני רואה בעיה. אלוביץ' זה שטויות, צוללות - אין כזו פרשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר