חיבוק מש"ס

חבר מועצת החכמים: 'מגבה את משה ליאון'

על רקע המתיחות מול דגל התורה, בש"ס מגבים את ראש העיר ירושלים: "ליבו פתוח לכל דבר שבקדושה ובפרט בענייני חינוך", אמר היום חבר המועצת, הגאון רבי דוד יוסף (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

חשיפת 'כיכר השבת': על רקע הפרסום ב'כיכר השבת' על מתיחות בין 'דגל התורה' לראש העיר ירושלים משה ליאון בשל אי קיום ההסכם הקואליציוני בהקמת אגף חינוך חרדי, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף מעניק ביממה האחרונה גיבוי מלא למשה ליאון.

בדברים שאמר בפגישה שקיים עם סגן ר"ע ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל מש"ס, היה ניתן למצוא רמז בדבריו לכך שהמאבק נגד משה ליאון קשור לגיבוי המלא שהוא נותן לסגן ראש העיר בטיפול באי קבלת בנות ספרדיות לסמינרים בירושלים.

בדבריו אמר הגר"ד: "אנחנו מגבים את ראש העיר מר משה ליאון. הוא שותף מלא של התנועה הקדושה בירושלים וליבו פתוח לכל דבר שבקדושה ובפרט בענייני חינוך".

עוד אמר: "שמחתי לשמוע שהוא מקדם ביחד עם סגן ראש העיר אברהם בצלאל תכנית שתשים קץ לתופעה המכוערת של אי קבלת בנות לסמינרים".

הוא הוסיף, "זו בושה שכל שנה אנחנו צריכים להידפק כעניים בפתח על דלתות הסמינרים".

כזכור, אמש (שלישי) נחשף ב'כיכר השבת' כי בין 'דגל התורה' למשה ליאון שוררת מתיחות, זאת על רקע ההסכמים הקואליציוניים שלא מקויימים לדברי 'דגל'.

ע"פ ההסכמים הקואליציוניים אגף לחינוך חרדי שאמור להיות מופקד בידיו של סגרה"ע ישראל קלרמן טרם הוקם, למרות שהובטח כי יוקם בתוך 60 יום. בעירייה טענו כי הסיכומים יכובדו, והאגף נמצא בהקמה בימים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר