פרסום ראשון

בביקורו בבני ברק: גנץ ביקש להיפגש עם ראש הישיבה - ונדחה

פרסום ראשון: מקורביו של יו"ר 'כחול לבן' ניסו לארגן לו פגישה עם ראש ישיבה וחבר 'מועצת', בעת ביקורו הערב בבני ברק, אך נדחו על הסף: "חבר של לפיד המסית - לא יכול להגיע לבתי רבנים" (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
גנץ. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: יו"ר מפלגת 'כחול לבן' והמועמד מטעמה לראשות הממשלה, בני גנץ, יגיע הערב (חמישי) למאפיית ויזניץ' המיתולוגית בבני ברק, ויפגוש לשיחה פוליטית את תושבי העיר החרדית.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במקביל פנו אנשי לשכתו של גנץ לראש ישיבה מוכר המתגורר בעיר, והמשמש גם כחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', בניסיון לתאם ביקור במעונו במסגרת הסיור המיוחד - ונענו בסירוב.

"אדם שחבר במפלגה עם יאיר לפיד שמסית נגד חרדים - לא יכול להגיע לבתי רבנים ולבקש תמיכה", אומר גורם המעורה בפרטים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

לדבריו, "המפלגות החרדיות הודיעו שיתמכו בבנימין נתניהו להרכבת הממשלה הבאה, כך שלא מובן למה גנץ מנסה לחזר אחר תמיכת רבנים במגזר".

בפגישה אקראית עם האדמו"ר מקרעטשניף (צילום: מתוך 'כאן 11')

בתוך כך, בהודעת וואטספ שהופצה לרבים מתושבי בני ברק, הם נקראו להפגין נגד גנץ בעת ביקורו בעירם, אך טרם ידוע אם מדובר ביוזמה רצינית..

מטעמו של יו"ר 'כחול לבן' נמסר ל'כיכר השבת': "כחלק מתכנון הביקור הצפוי בבני ברק, נבדקו מספר אפשרויות, ולבסוף הוחלט להתמקד הפעם במפגש עם תושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר