ראיון נדיר

שרה נתניהו על עבודתה בבית הספר החרדי: "החינוך שלכם נהדר"

בעקבות "היחס החם" שהיא מקבלת מהנשים החרדיות, כפי שצייץ בעלה ראש הממשלה, העניקה שרה נתניהו ראיון ארוך ל'כפר חב"ד', בו היא סיפרה גם על עבודתה כיועצת פסיכולוגית (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שרה נתניהו, לצד בנות חרדיות (צילום: מתוך טוויטר)

אחרי ההוקרה שקיבלה שרה נתניהו כאורחת הכבוד בכנס נשות ובנות חב"ד הארצי, לפני כשבוע, והציוץ של בעלה ראש הממשלה בעקבות כך, מתפרסם היום (חמישי) ראיון שהיא העניקה באופן נדיר לשבועון 'כפר חב"ד'.

בראיון הארוך, פותחת רעיית ראש הממשלה את ענין העסקתה בעיריית ירושלים כיועצת פסיכולוגית, בין היתר בבית ספר חרדי בעיר, שכזכור היו מי שהשמיצו בעבר כי היא לא ממש עובדת בו.

מה תוכלי לספר לנו על הקשר עם המוסד החינוכי הזה, נשאלה שרה נתניהו בידי המראיין, עורך השבועון מנחם כהן, והשיבה בפירוט: "המנהלת גברת רבקה בלוי היא באמת אישה נהדרת. אני עובדת שם כפסיכולוגית מטעם השירות, ונמצאת שם פעם בשבוע".

"אני רואה את הדברים הנהדרים שעושים שם בחינוך של הבנות והילדות", הוסיפה נתניהו: "מיוחד לראות את המחשבה, את ההשקעה, את המסירות. את האופן שבו המורות מעניקות השכלה וגם הרבה מעבר להשכלה, חינוך. ואני בפירוש רואה את זה ומלווה את זה".

הסרטון שראש הממשלה צייץ בשבוע שעבר

בהמשך סיפרה רעיית ראש הממשלה על הקשר שהיה לו עם הרבי מליובאוויטש, שהחודש צוין חצי יובל להסתלקותו: "מהרגע שבו הכרתי את בעלי, ידעתי על הקשרים שלו עם הרבי. ראיתי את הסרטונים שבהם תועדו מפגשיו עם הרבי, שמעתי על הפגישות המרתקות כל כך ושמעתי את הצד שלו, על ההתרגשות ועל ההערכה העצומה שלו לרבי".

"כשנולד בננו יאיר קיבלתי מהרבי ברכה אישית, שהיו בה כמה מילים בכתב ידו: 'ויאיר מזלם'. לרוב התרגשותנו, הברכה הגיעה אלינו באופן אישי ממש, על ידי דוד נחשון, בזמן הברית עצמה. זה היה מרגש מאוד. וכמובן הברכות שנתן הרבי לבעלי והאמונה שהוא נתן בו בתור מנהיג, היו דבר מרגש ביותר. הראייה של הרבי היא ראייה לטווח רחב מאוד, מתוך המון תעצומות נפש. אינני חושבת שיש שני לו".

בעלך היה ביום המר, ג' תמוז תשנ"ד, ב-770 (מקום מגוריו של הרבי מחב"ד) - הזכיר המראיין לגברת נתניהו, שאישרה: "נכון. אני זוכרת בהחלט. היינו אז בניו יורק ואני ראיתי את כל המסע בשידור חי. הוא חזר משם נפעם, נרגש ועצוב מאוד".

נתניהו מקבל פרוסת עוגה מהרבי (באדיבות 'כפר חב"ד')

בהמשך הרחיבה רעיית ראש הממשלה באשר לתפקידה ביחס לבעלה: "אני רואה את תפקידי להיות יד ימינו. לעזור לו בכל מה שאפשר, בכל הפעילות הדיפלומטית, בנסיעות, באירוח מנהיגים מכל העולם - דבר שהולך ומתרבה בשנים האחרונות ברוך השם תחת הנהגתו"

"כמובן אני ממשיכה בעבודתי בשירות הפסיכולוגי בעיריית ירושלים", חזרה שרה נתניהו והדגישה, "ועליי כמובן גם לטפח את הבית, המשפחה והילדים. זה קשה ומורכב, אבל מלא תחושה של סיפוק".

רעיית רוה"מ סיפרה: "בדיוק לפני שבוע, באירוע הספונטני שערכו לבעלי בליכוד, בני אבנר, שחזר בדיוק מליטא, שם יש לנו שורשים, אמר דבר שריגש אותי מאוד: הוא אמר שכבר בתור ילד הוא ידע שהוא גדל לצד אישיות היסטורית, מנהיג היסטורי. ואכן כולנו בבית, אני והבנים, מרגישים שזה משהו חד-פעמי. המנהיגות שלו היא חד-פעמית. אינני חושבת שיש כמוהו. אני חושבת שהוא אכן שומר על העם היהודי, מטפח ומכונן".

לסיום, אומרת שרה נתניהו: "אני חייבת לספר, שבעלי, במשרדים ובבית, קובע בדרך כלל תמונות אישיות שלנו ושל הילדים, אבל התמונה הנוספת היחידה שיש לו גם בבית וגם במשרד, זו תמונה שלו עם הרבי. וזה אומר הרבה ומשמש באמת סמל לאהבה וההערכה העצומות שלו, גם לרבי אבל גם לכל האנשים הנפלאים האלה, אנשי חב"ד, שהם חלק נהדר בעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר