שוב הסתה

מבוכה לליברמן: החרדי בסרטון לוחם צה"ל

ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך את מסע ההסתה שלו נגד הציבור החרדי, הבוקר הוא נאלץ להוריד סרטון הסתה נגד החרדים כאשר מתברר שהשתמש בחרדי שלחם בששת הימים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון של ליברמן)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן פרסם הבוקר (שישי), סרטון נוסף כנגד הציבור החרדי בו הוא מציג את דרישתו שהחרדים "יתגייסו ויעבדו".

לאחר זמן קצר, ליברמן נאלץ להסיר את הסרטון, בשל ביקורת קשה. בין היתר בשל העובדה שהשתמש בתמונתו של הרב אלישע לוי, גיבור ישראל שסיכן את חייו במלחמת ששת הימים, כשלתמונתו צירף את דרישתו שהחרדים יעבדו.

גם בסיעות החרדיות נאלצו הבוקר להגיב לליברמן ולשבור את השתיקה מול ההסתה החמורה שלו כנגד הציבור החרדי.

ח"כ יעקב מרגי אמר: " ליברמן מסית ורוצה לקרוע את העם. בעזות פנים וללא בושה משתמש בשיטות הסתה מתקופות אפלות של ההיסטוריה ובשיא חוצפתו משתמש בתמונתו של הרב אלישע לוי, לוחם במלחמת ששת הימים. בניו ובנותיו שרתו בצה״ל בשרות הלאומי, נכדיו ונכדותיו משרתים היום בצה"ל ובשרות הלאומי".

מרגי תקף את ליברמן על רקע שירותו הצבאי הוא ואמר, "ליברמן, אני יעקב מרגי, ח"כ משס עם סיווג בטחוני גבוה, שירתתי בצה"ל. בני בכורי שירת בצה״ל ועושה מילואים. בני הקטן באוגוסט הקרוב יצטרף ללוחמי גולני וכן גם אחי".

"ליברמן אני ושכמותי בש"ס נשאנו בנטל ונושאים בנטל קליטתך כעולה חדש, שלך ושל כל אלה שאתה משתמש בשמם לשווא. תחליף קמפיין, אתה לא אמין ומילתך לא מילה", תקף מרגי בחריפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר