פרסום ראשון

דוקר הילד החרדי בגינה יישלח ל'הסתכלות'

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בדקירת הילד החרדי בן השש אתמול ברחובות. בנוסף החשוד יישלח ל'הסתכלות' פסיכיאטרית. חקירת המקרה המוזר נמשכת (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הפארמדיקית שטיפלה בילד (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בתום דיון שנערך היום (שישי) בעניינו של החשוד בבימ"ש השלום בפ"ת, הוארך מעצרו של החשוד בדקירת הילד החרדי בן השש, בן 34 מרחובות, בארבעה ימים. בנוסף שלח בית המשפט את החשוד ל'הסתכלות' כדי לבחון את מצבו הנפשי. מהמשטרה נמסר, כי החקירה נמשכת.

כזכור, ילד כבן 6 נדקר אתמול (חמישי), בגן שעשועים בעיר רחובות. הרקע לאירוע, טרם ידוע. המקרה החריג, התרחש בגן שברחוב מאפו, ואדל גזיאל, חובשת באיחוד הצלה שהעניקה לילד סיוע ראשוני, סיפרה: "הענקנו סיוע ראשוני לילד שנדקר בפלג גופו העליון. לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

החובש מתאר

חובש רפואת חירום במד"א אלכסנדר שאריי תיאר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד יושב על ספסל בגן הציבורי כשהיד שלו חבושה בחולצה שהניחו עוברי אורח. ביצענו בדיקה רפואית וחבשנו את הפציעה עם תחבושת סטרילית ופינינו את הילד בליווי בן משפחה לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני".

מדוברות המשטרה (שפלה) נמסר אתמול: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על ילד כבן 6 שעל פי החשד נפצע כתוצאה מדקירה בגן המגינים ברחובות. הילד פונה במצב בינוני לבית החולים קפלן".

מנהל 'מיון ילדים' בבית החולים קפלן, מעדכן על מצב הילד (צילום: דוברות המרכז הרפואי)

"לאחר סריקות", מוסיפים במשטרה, "איתרו כוחות המשטרה גבר, בן 34 מרחובות, החשוד במעורבות במעשה. הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. כוח משטרה במקום, הרקע ונסיבות האירוע נבדקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר