בלוק טכני

איחוד נוסף: החרד"לניקים עם הימין הקיצוני

לאחר האיחוד של 'הבית היהודי' עם 'הימין החדש'. מכריזים אנשי "עוצמה יהודית" כי הם יתאחדו בקרוב עם המפלגה החדשה המשתייכת לחוגי הר המור - מפלגת 'נעם' (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילוסטרציה, ראשי 'עוצמה יהודית' (צילום: Amir Levy/FLASH90)

לאחר שמפלגת הבית היהודי התאחדה עם הימין החדש, החליטו אנשי עוצמה יהודית לא להיוותר מאחור ולהודיע כי בכוונתם להתאחד עם המפלגה החדשה - מפלגת 'נעם' שמזוהה כשייכת לציבור החרדי לאומי.

אנשי 'עוצמה יהודית' שלא נכנסו לתוך הרשימה המשותפת החדשה, הודיעו הערב (ראשון), כי הם נמצאים במגעים מתקדמים מול מפלגת נעם והם עתידים להקים רשימה משותפת כבלוק טכני.

לדברי בכירים במפלגות: "לא מדובר על רשימה שהולכת על אותן עקרונות, אלא מדובר על בלוק טכני בלבד. כרגע מדובר על הבנות ראשוניות, וההסכם בין הצדדים ייחתם תוך 36 שעות".

בשתי המפלגות - 'עוצמה יהודית' ו'נעם' אומרים: "מדובר בחיבור שיביא את הניצחון לימין, ימנע הקמת ממשלת שמאל וייתן בית למאות אלפי אנשים הנאמנים לשלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ".

כזכור, מפלגת נעם רכשה לפני מספר שבועות מפלגה ב-80,000 ש"ח. המפלגה רכשה את מפלגת 'לזוז' מידי אמנון זאבי שהקים את המפלגה בשנת 2008. רכישת המפלגה סללה את הדרך של המפלגה להתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

מייסדי המפלגה החדשה - נווט הקרב יגאל כנען תושב כפר אדומים, אריאל שחר איש הייטק ותושב ירושלים, הרב איתי הלוי רב היישוב מגרון והרב דרור אריה, פעיל ציבורי מוכר מנכ"ל ארגון 'חזון', ארגון חרד"לי מובהק.

על פי הדיווחים, מאחורי הקלעים עומד איש העסקים ומי שהיה אחראי על המו"מ של הבית היהודי אבי מעוז, מאנשי ערוץ 20, נתנאל סימן טוב וראש מטה הבחירות של איחוד מפלגות הימין בצלאל זיני.

מייסדי המפלגה, תלמידיו של הרב צבי טאו מישיבת 'הר המור' הצהירו: "התאגדנו קבוצת אזרחים, חלקנו תלמידים של הרב צבי טאו, אשר לא יכלנו לראות את מדינת ישראל הולכת ומדרדרת ולשתוק יותר. אנו בטוחים שאזרחים רבים, מכל גווני הקשת בישראל, כמו גם אישי ציבור רבים שותפים לדאגה שלנו ויצטרפו אלינו. אנו נמצאים בשלב הראשון של הפעילות, ובימים אלו עסוקים בגיוס ציבור רחב, ובחיבורים נוספים, לעבוד יחד כתף אל כתף מול מערכת הענק המשומנת והמסוכנת", נכתב בדף העדכון לפעילים.

"אנו פועלים להעמדה של רשימה שתרוץ לכנסת הקרובה ותלכד סביבה ציבור רחב אשר יאמר די להרס הערכים הקיומיים ביותר לחיינו. אנו נעדכן בימים הקרובים לאן מתקדמים פני הדברים", כתבו המייסדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר