הרצח המזעזע

אופיר חסדאי, אב ל-3 בנות נרצח בגלל חניה

נותרו ללא המשענת: אופיר חסדאי שנורה בליבו בקניון עזריאלי ברמלה בשל וויכוח על חנייה הותיר אחריו אישה חולה בניוון שרירים, ועוד שתי ילדות חולות ונכות בהן טיפל במסירות (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פייסבוק)

היום הותר לפרסום שמו של הנרצח באירוע המיותר והמחריד ברמלה אתמול (ראשון), אופיר חסדאי בשנות ה-40 לחייו שנורה בליבו בשל וויכוח עם אדם אחר על חנייה.

חסדאי, הותיר אחריו שלוש בנות, שתיים מהן עם בעיות בריאותיות קשות, אחת סובלת משיתוק מוחין ואחרת מניוון שרירים. גם אלמנתו ההמומה של חסדאי שבעלה נרצח מול עיניה סובלת מניוון שרירים.

חסדאי היה מסור במיוחד לטיפול במשפחתו ועל פי מכרי המשפחה אף עזב את עבודתו כדי לסייע לאשתו ולבנותיו החולות בהן טיפל במסירות רבה.

על פי רעייתו, חסדאי העיר לזוג שחנו בצורה לא ישרה וחסמו שתי חניות, האישה החלה להכות אותו באמצעות תיקה וכשהוא התגונן ודחף אותה הגיע בעלה וירה בו שלוש פעמים, כשהירייה השלישית ממש כוונה לליבו והוא נפצע אנושות ונפטר לאחר זמן קצר.

פראמדיק מד"א אופיר שיש סיפר: "כשהגענו לחניון של המרכז המסחרי ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו כששוטרת מבצעת בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים.

"העלינו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. אישה וילדה שהיו במקום בזמן האירוע היו נסערות וטופלו ע"י צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר