חילולי השבת באשדוד

בניגוד ל"הבהרה" של לשכת הסגן מגור: השבת - חוללה

בלשכת סגן ראש עיריית אשדוד ונציג חסידות גור יחיאל וינגרטן טענו כי המשכן לאומנויות הבמה העירוני אינו מחלל שבת - בשבת האחרונה נערכו חילולי שבת נרחבים במשכן (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המשכן לאומנויות הבמה באשדוד (צילום: גוגל מפות)

לאחר שבלשכת סגן ראש עיריית אשדוד ונציג חסידות גור יחיאל וינגרטן קיימו אירוע במשכן לאומנויות הבמה העירוני כשהם מבהירים שהמקום אינו מחלל שבת - בשבת האחרונה שוב חילולי שבת נרחבים במשכן.

חילולי שבת נרחבים התקיימו השבת באולם התרבות במשכן לאומנויות הבמה העירוני באשדוד, בהכנות לוגיסטיות וטכניות לקיום מופע אופרה שהתחיל בפועל במקום, כשעה ועשר דקות לאחר צאת השבת.

ל'כיכר השבת' נודע כי פעילי שבת שסיירו במקום במהלך השבת מצאו את המבנה פתוח ובתוכו צוות גדול של זמרים, נגנים וצוות טכני של המשכן העירוני, כאשר הנגנים החלו בעבודתם, ואף בבר המזנון שבכניסה החלה פעילות - בעיצומה של השבת.

ההבהרה שפורסמה

עוד דיווחו פעילי השבת כי איש צוות מעובדי המשכן עצמו העיד בפניהם כי פתח את המבנה כבר בשעה 19:00 בערב, שעה ועשרים דקות לפני צאת השבת, וכי כבר משעה זו החלו הנגנים להופיע והתחילו במלאכתם כביכול מדובר היה ביום חול.

כאמור, חילול שבת זה מהווה סתירה מוחלטת ל"הבהרה" אותה פרסמו בלשכת סגר"ע אשדוד ונציג חסידות גור במועצת העיר, יחיאל וינגרטן, רק לפני כשבועיים ימים. באותה הבהרה נטען כי המשכן לאומנויות הבמה העירוני אינו מחלל שבת.

ההבהרה באה בעקבות אירוע תרבות שיזם וינגרטן העומד בראש המרכז לפעילות רוחנית ואשר נערך במשכן לאומנויות העירוני, אלא שעתה מתברר כי המשכן כן חילל את השבת בהכנות למופע האופרה, דבר שמעמיד בסימן שאלה את ההבהרה אותה פרסמו בלשכת הנציג הגוראי.

סגן ראש העיר יחיאל וינגטרן וראש לשכתו קלמן רוזנבוים סירבו להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר