התאונה תועדה. צפו

תאונה קשה: 8 פצועים בהתהפכות מיניבוס

מיניבוס של שירות בתי הסוהר התהפך באחת, בעקבות התנגשות עם רכב שחצה צומת ברמזור אדום. כתוצאה מכך נפצעו 8 בני אדם, בהם אחד באורח קשה • צפו ברגעי התאונה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רגעי התאונה (צילום: נתיבי ישראל)

שמונה פצועים בתאונת דרכים שאירעה בצהריים (שני) בכביש 70, סמוך לצומת התשבי, כתוצאה מהתהפכות מיניבוס שהתנגש עם רכב שחצה צומת ברמזור אדום.

פראמדיק מד"א לביב והבי תיאר: "מדובר בתאונה קשה. הרכב המסחרי היה הפוך על צידו על אי התנועה, ובסמוך אליו שני רכבים פרטים עם פגיעות פח קשות".

"נהג אחד הרכבים, גבר כבן 50, היה מחוסר הכרה ברכבו, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים. שכלל הרדמה והנשמה. ופינינו אותו במצב קשה ויציב לבית החולים רמב"ם".

זירת התאונה הקשה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בנוסף, כך דיווח הפראמדיק: "גבר כבן 45 שנפגע באורח בינוני התהלך בזירה כשהוא סובל מפציעה מדממת בגפיים. הענקנו לו טיפול שכלל חבישה ועצירת דימומים, והוא פונה לבית החולים באמבולנס של מד"א. שבעה פצועים נוספים, שנפגעו באורח קל עד בינוני, בהם שני גברים שנלכדו ברכב המסחרי וחולצו בסיוע כוחות הכיבוי, פונו גם כן - לאחר בדיקות רפואיות בשטח - לבית החולים".

מדוברות המשטרה (חוף) נמסר: "המשטרה חוקרת תאונת דרכים בצומת התשבי עם מספר נפגעים כתוצאה ממיניבוס שהתהפך. כביש 722 נחסם לתנועת כלי רכב לכיוון דרום,. שוטרי אגף התנועה מכווינים את התנועה לדרכים חלופיות; ציבור הנהגים מתבקש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בנקודות החסימה".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה הקשה תועדה במצלמות 'נתיבי ישראל', והדובר, בן גוטמן, תיאר: "לפני מספר דקות נוטר במרכז ניהול התנועה הלאומי של חברת נתיבי ישראל, בו רכב שחצה את הצומת ברמזור אדום וכתוצאה מכך גרם לתאונת דרכים קשה בה התהפך רכב הסעות של שב''ס".

"אנו בונים עבורכם את תשתיות התחבורה מהמתקדמות והבטוחות בעולם, אך אף תשתית לא תחליף את הגורם האנושי. האחוזות והאוחזים בהגה, בואו ניקח אחריות, שניה של היסח דעת עלולה לעלות בחיי אדם, בחייהם של היקרים לנו מכל", קוראים ב'נתיבי ישראל'.

צפו בתיעוד התאונה

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר