ה'פגע וברח' בי-ם

בית המשפט הורה לשחרר את סנדרוסי וגמליאל

לפני זמן קצר הורה בית המשפט על שחרורם של נתנאל סנדרוסי ומאור גמליאל, שהיו עצורים תקופה ממושכת - מאז שנתפסו כמי שהיו ברכב שדרס למוות את בנימין ביגלאייזן ז"ל (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התגובה - לאחר השחרור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

התאונה הקטלנית: אחרי שלושה חודשים בבית המעצר, שוחררו היום (שלישי) למעצר בית נתנאל סנדרוסי ומאור גמליאל, הנאשמים במעורבות בתאונת ה'פגע וברח' בה נהרג הילד בנימין ביגלאייזן בן ה-11 בתאונה.

כזכור, התאונה הקטלנית התרחשה בצומת רמות בירושלים, בתחילת חול המועד פסח האחרון.

יושבי הרכב הפוגע נמלטו, ורק לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורם, הסגיר עצמו סנדרוסי, החשוד המרכזי.

לפני כחודש, למרבה הצער, פציעותיו האנושות של הילד החרדי הכריעו את גופו, והוא נפטר.

בנימין ז"ל, ההרוג (צילום: אפרים קיין)

היום כאמור החליט בית המשפט המחוזי בירושלים כי יש לשחרר את שני החשודים ל'מעצר בית', במהלכו ימשיכו הדיונים בעניינם, לאחר שכזכור כבר הוגש נגדם כתב אישום.

האישומים נגד השניים כללו, בין היתר, את העבירות הבאות: נגד סנדרוסי - הפקרה של הילד החרדי, לאחר שראה את מצבו האנוש בעקבות התאונה בה היה מעורב אך נמלט במקום להגיש לו עזרה; נגד גמליאל - 'חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה' ו'נהיגה מעל המהירות המותרת'.

עורך הדין גל סילברמן, המייצג את מאיר גמליאל, הגיב ל'כיכר השבת' ואמר: "אנחנו מברכים על החלטתו של בית המשפט הנכבד, שהורה על שחרורם של שני הנאשמים".
"חשוב לציין", טען הסנגור, "כי בית המשפט כבר קבע בלשון ברורה, כי ישנם סימני שאילה רבים שעולים מחומר הראיות שהציגה הפרקליטות, וכעת אנחנו כמובן מחכים בכיליון עיניים לחזרתם של הנאשמים לביתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר