בית שמש

המפגינים פלשו לחצר הבית: 'יש שם קברים'

עשרות קנאים הפגינו בתוך חצר בית בשכונת רמת ג'-2 בעיר בית שמש, בטענה כי בעל הדירה מרחיב את ביתו בשטח בו נמצאים מערות קבורה. שוטרים עצרו את עבודות הבניה (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: נתן רובינשטיין. וידאו: באדיבות המצלם)

עשרות קנאים הגיעו בשעה האחרונה (שלישי) לבניין בשכונת רמת ג'-2 בעיר בית שמש, על מנת לעצור עבודות בניה בחצר של אחד השכנים.

מדובר בחצר בניין ברח' מרים הנביאה בעיר, שלטענת הקנאים ישנו חשש כבד להימצאותם של מערות קבורה במקום, מה שהביא אותם לצאת לשטח ולעצור את עבודות הבניה.

על פי אחד מתושבי השכונה, בעל הדירה החליט לשפץ ולהגדיל את דירתו על השטח השנוי במחלוקת.

לטענת עד ראיה שנוכח במקום, כוחות משטרה שהגיעו למקום הורו לפועלים להפסיק את פעולות הבניה, תוך כדי שהקנאים פולשים לשטח החצר ושוהים במקום ללא הפרעה.

לדברי תושב נוסף המתגורר בשכונה, לא יעלה על הדעת שהמשטרה אינה מטפלת ביד קשה באנשים שמחליטים על דעת עצמם, להפגין ולהפריע לסדר הציבורי.

מנגד, אחד המפגינים טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי השטח בו בעל הדירה מבצע עבודות, סומן מלכתחילה ע"י הקבלן כשטח שבו הבניה אסורה בשל חשש כבד להימצאותם של מערות קבורה.

"אנחנו לא נאפשר שום בניה ופגיעה בקברים" הוא אומר, ומצהיר כי ימשיכו במחאתם עד שיפסיק את עבודות הבנייה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "כוח משטרה שהגיע למקום בעקבות כניסת מפגינים לגינת בית שהייתה בשיפוצים פינה לאחר פרק זמן קצר את המפגינים משטח הגינה. פקח של עיריית בית שמש הורה על הפסקת העבודה.

"אנו מצירים כי הצגת הסרטון החלקי יוצרת מצג המטעה את הגולשים ובפועל האירוע כולו הסתיים בפרק זמן קצר וללא כל אירוע חריג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר