המאבק בליברמן

נתניהו נפגש עם הרוסים בפאב ללא כשרות, הפתוח בשבת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הערב מפגש עם ישראלים דוברי רוסית בעיר ראשון לציון, בפאב הפתוח בשבת, המגיש גם מאכלי בשר וגם מאכלי חלב, ושכנע אותם שליברמן הוא שמאל (פוליטי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש הממשלה הערב בפאב (צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נלחם כדי לנגוס בקול הרוסי על חשבון איווט ליברמן. כחלק מהמאבק, קיים הערב (שלישי) פגישה עם ישראלים דוברי רוסית בפאב, שתה איתם בירה ודיבר נגד יו"ר ישראל ביתנו.

אך בדרך לכבוש את הקול הרוסי, רמס נתניהו את קדושת השבת כאשר קיים את המפגש בפאב בעיר ראשון לציון, הפותח את שעריו גם ביום השבת. הראשונה לכתוב על כך הייתה טל שניידר, הכתבת הפוליטית של העיתון הכלכלי גלובס.

בנוסף, הפאב מגיש אוכל ללא תעודת כשרות כלל, ומעיון בתפריט המקום עולה כי ניתן לרכוש בו גם מאכלי בשר, וגם מאכלי חלב - הכל ללא כשרות.

בכנס הפעילים השתתפו גם חברי כנסת לשעבר ממפלגת 'ישראל ביתנו', טלי פלוסקוב שכיום נמצאת במקום ה-35 ברשימת הליכוד ורוברט אילטוב.

נתניהו אמר בכנס: "איווט ליברמן אמר אתמול בגלי צה"ל בעברית שהוא הולך להמליץ על בני גנץ. הוא רוצה את בני גנץ כאש ממשלה".

"אם מצביעים לליברמן מצביעים בעצם לממשלת שמאל. אהוד ברק כשר ביטחון, יאיר לפיד כשר חוץ, ואם מישהו רוצה להבטיח ממשלת ימין ולא גנץ אז יש רק הצבעה אחת: רק ליכוד. רק ליכוד. ליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל!".

'כיכר השבת' פנה ללשכת ראש הממשלה כדי לקבל התייחסות על קיום האירוע במקום לא כשר המחלל שבת, ונענה ב"אין תגובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר