הטרגדיה בחנייה

היורה באופיר חסדאי ז"ל יואשם רק בהמתה

על פי גורמים במשטרה, יהיה קשה להאשים ברצח את ויקטור קטן שירה למוות באופיר חסדאי בתחילת השבוע, זאת בשל העימות הפיזי שהיה לחסדאי עם אשתו של קטן (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אופיר חסדאי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

נראה כי ויקטור קטן, האיש שירה למוות באופיר חסדאי ז"ל בשל וויכוח על מקום חנייה לא יואשם ברצח אלא רק בהמתה. זאת בשל העימות הפיזי שהיה לחסדאי עם אשתו של קטן קודם לירי.

על פי הדיווח ב-ynet, על פי התיקונים לחוק, שנכנסו לתוקפם לפני כשלושה שבועות, קיימת במשטרה הערכה לפיה ייעשה שימוש באחד מהסעיפים החדשים: המתה בנסיבות של אחריות מופחתת שדינה עד 20 שנות מאסר, עקב היותו של קטן במצוקה נפשית או שפעל לאחר התגרות של חסדאי.

עד הרפורמה החדשה, חולקו עבירות ההמתה לשלוש רמות – רצח, הריגה וגרימת מוות ברשלנות. ארבע הקטגוריות החדשות שנכנסו כעת כוללות גם את המדרג הבא: רצח בנסיבות מחמירות, רצח, המתה בנסיבות אחריות מופחתת והמתה בקלות דעת. עבירת גרימת מוות ברשלנות נותרה ללא שינוי, ועבירת הריגה נמחקה להבא ותישאר רק במשפטים שהחלו לפני כניסת הרפורמה.

על פי הדיווח, במשטרה טוענים כי העדויות מהשטח מלמדות כי יהיה קשה להאשים את קטן בסעיפי רצח חמורים זאת בשל כך שהוא חשש לשלומה של אשתו שנפלה לאחר שחסדאי דחף אותה.

כזכור, לאחר שחסדאי העיר לזוג קטן על כך שצורת החנייה של רכבם חוסמת שתי מקומות חנייה החלה אשתו של קטן להכות אותו באמצעות תיקה. חסדאי הדף אותה והיא נפלה לארץ ואז החל ויקטור לירות בו.

לפי גורמים במשטרה שצוטטו ב-ynet, "קשה לבסס כי לחשוד הייתה כוונה תחילה להרוג את המנוח עם כל הטרגיות שבסיפור. אין ספק שאירוע כזה לא צריך לקרות, אבל צריך לבדוק טוב טוב את הנסיבות שלו".

כזכור, חסדאי, הותיר אחריו שלוש בנות, שתיים מהן עם בעיות בריאותיות קשות, אחת סובלת משיתוק מוחין ואחרת מניוון שרירים. גם אלמנתו ההמומה של חסדאי שבעלה נרצח מול עיניה סובלת מניוון שרירים.

חסדאי היה מסור במיוחד לטיפול במשפחתו ועל פי מכרי המשפחה אף עזב את עבודתו כדי לסייע לאשתו ולבנותיו החולות בהן טיפל במסירות רבה.

מיד עם היוודע הסיפור החלו יוזמות איסוף כספים עבור המשפחה, ותוך פחות מיממה נאסף סכום מכובד של מעל מיליון ש"ח שיועבר לידי האלמנה בניסיון לסייע לה להשתקם מהאירוע הטרגי ולטפל במשפחתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר