בדיון בוועדה

הפרדה מגדרית: דין שווה לחרדים ולערבים?

לאחר דיון בוועדת תכנון ובנייה בעיריית ירושלים, שהתקיים בנפרד לגברים ערבים ולנשים ערביות, לעגו חברי מועצה חרדים על כך שלפעמים שאין בעיה עם הפרדה מגדרית (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הדיון בוועדה (צילום: באדיבות המצלם)

במהלך דיוני ועדת תכנון ובניה בעיריית ירושלים, שנערכו לאורך כל שעות היום בניצוחו של מ"מ ראה"ע אליעזר ראוכברגר, השתלשל הדיון והגיע לנושא ההפרדה המגדרית, כשהפעם נדמה כי הפרקליטות לא תפעל להתערב בסוגיה.

מדובר בנושא שדרש שיתוף ציבור - בשכונות הערביות של מזרח ירושלים, ובעקבותיו התקיים שיתוף נפרד לגברים ערבים ושיתוף נוסף לנשים ערביות.

לאחר הדיון בועדה, שאל חבר המועצה יוחנן ויצמן בקריצה האם חבר המועצה מטעם מר"צ אישר את ההפרדה המגדרית המדוברת.

יו"ר הועדה ראוכברגר הגדיל לעשות והציע לזמן את המשנה ליועמ"ש דינה זילבר לדיון חירום בועדה, כדי לקבל את הכרעתה האם מותר לקיים אירוע שכזה בהפרדה בין גברים לנשים.

כזכור, לפני כחודש וחצי פורסם כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, קבע כי האישור שנתן לפני כמה שנים משרד התחבורה להפרדה בין גברים לנשים בקורסים לנהיגה מונעת אינו חוקי ואסר על המשרד להפעיל קורסים נפרדים מטעמו, דבר אשר עורר זעם רב בקרב המגזר החרדי.

כאמור, יהיה מעניין לעקוב האם במשרד המשפטים ישוו בין האכלוסיות, והפרדה בחברה הערבית תהיה אסורה כפי שנאסרה בקרב המגזר הדתי והחרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר