סערה באלעד

אבי דיין מונה לסגן ראש העיר; ש"ס נמנעה

למרות שנכנסו לקואליציה, נמנעו חברי מועצת העיר מטעם ש"ס בהצבעה על מינויו של אבי דיין לסגן ראש העיר ישראל פרוש. שי נתן, שתמך בפרוש בבחירות, הצביע נגד (חרדים)

(צילום: איציק אוחנה, כיכר השבת)

חברי מועצת העיר אלעד הצביעו הערב (רביעי) על מינויו של חבר מועצת העיר אבי דיין לתפקיד סגן ראש העיר. המינוי מגיע שמונה חודשים לאחר הבחירות בעיר.

במהלך החודשים האחרונים דווח על מתיחות בין דיין לראש העיר ישראל פרוש זאת על רקע תמיכתו הנחרצת של דיין בפרוש לאורך הבחירות, אך התמורה איחרה מלבוא.

הערב כאמור, מונה דיין לתפקיד סגן ראש העיר, אלא שלא כל חברי המועצה הצביעו בעד המינוי.

בעוד חברי דגל התורה ואגודת ישראל הצביעו בעד המינוי, שי נתן וברק צברי הצביעו נגדו, וחברי סיעת ש"ס החליטו להימנע - למרות שנכנסו לקואליציה.

שי נתן (הבית היהודי) שתמך אף הוא תמיכה נחרצת בפרוש לאורך הבחירות, ציפה לתפקיד בכיר. לאורך הימים האחרונים היו שמועות על ניסיון למנותו לתפקיד מנכ"ל העירייה במקומו של זאב קשש, אך המינוי המדובר לא עלה הערב להצבעה.

בנוסף הצביעו חברי העירייה על מינוי של שמעון סוויסה לתפקיד עוזר מנכ"ל ראש העיר, ברק צברי וחברים נוספים הצביעו נגד המינוי.

כמו כן, הצביעו כי ליושבי ראש ועדת ערר ימונו עו"ד דן נטוביץ מטעם דגל התורה, עו"ד צבי הופמן מטעם אגודת ישראל ועו"ד חיים חיזקיה מטעם ש"ס.

חברי הוועדה יהיו ירוחם טורנר, אור פרץ, ישראל מלייב, דוד בן שושן, ישכר בנדיקט ויעקב שטרית.

הישיבה הערב נערכה כחודש לאחר המעצרים בעיריית אלעד חוקרי להב 433 פשטו אז על עיריית אלעד במסגרת חקירה בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עצרו ארבעה חשודים ועיכבו שלושה נוספים לחקירה ששוחררו לאחר מספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר