מודיעין עילית

צפו: כך חילצו את החרדי שטבע בבור המים

לאחר שעות, הצליחו לחלץ את גופת הגבר שטבע בתוך בור המים הסמוך למודיעין עילית. הצוללן תיאר: "משימה מורכבת המחייבת שימוש בחליפת צלילה יבשה ומסכת פנים" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מושי וינר, זק"א)

לאחר כשמונה שעות של פעילות, הצליחו כוחות ההצלה, משטרה וזק"א לחלץ את גופת הגבר החרדי שטבע למוות בבור מים צר סמוך לעיר מודיעין עילית.

כפי שדיווחנו אתמול ב'כיכר השבת', ילדים ששיחקו בסמוך לשכונת גרין פארק בעיר, מצאו את הבגדים מחוץ לבור המים, והזעיקו את כוחות ההצלה שקבעו את מותו במקום.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק"א סיפר על מבצע חילוץ הגופה: "במשך כשמונה שעות פעלו מתנדבי זק"א שפלה ויחידת הצוללים של זק"א בסיוע לוחמי האש וכוחות המשטרה בזירה בנסיונות חילוץ הגופה מתוך הבאר".

"מדובר באירוע מורכב המחייב שיתוף פעולה של כלל הכוחות שפעלו בשטח החל מלוחמי האש והיל"מ שהרחיבו את שפת הבאר והציבו חצובות סנפלינג להורדת ואבטחת הצוללים של זק"א דרך מתנדבי יחידת הג'יפים של ארגון ידידים ששינעו את הציוד אל תוך השטח ומשטרת ישראל שאבטחה את האירוע".

מי שחילץ אותו מהבור, הוא פליקס לוטן, פארמדיק מד"א ומדריך ראשי ביחידת צוללי זק"א שתיאר כי "מדובר במשימה מורכבת המחייבת שימוש בחליפת צלילה יבשה ומסכת פנים מלאה".

הוא הוסיף כי "שיתוף הפעולה בין כלל הכוחות אפשרו לי לבצע את המשימה ביעילות ובזמן קצר, ירדתי לתוך הבאר המים וחילצתי את הנפטר בכבוד הראוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר