היעד נחשף?

איווט ליברמן: לא פוסל רוטציה על ראשות הממשלה

יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, שעל פי הסקרים מחזיק במפתחות להרכבת הממשלה הבאה, מצהיר כי אינו פוסל אפשרות של רוטציה על ראשות הממשלה: "אופציה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איווט ליברמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, שעל פי הסקרים מחזיק במפתחות להרכבת הממשלה הבאה, מצהיר כי אינו פוסל אפשרות של רוטציה על ראשות הממשלה: "זו אופציה".

בדברים שאמר היום במודיעין התייחס ליברמן לאפשרות שיבקש את תפקיד ראש הממשלה: ""מעניין אותי להיות ראש ממשלה אבל אני מציאותי ומשתדל לראות את התמונה. אצלנו אין הצבעה ישירה. מצביעים למפלגה וצריך להביא מספיק מנדטים".

כשנשאל האם ידרוש את ראשות הממשלה, בממשלה הקרובה, במסגרת רוטציה, השיב: "יש כאלה שראשות ממשלה עבורם זאת אובססיה אצלי זאת אופציה. קודם צריך לנצח בבחירות. אני לא פוסל".

"אני משתדל קודם כל להביא מספיק מנדטים", הדגיש איווט ליברמן. בהמשך, הבהירו בסיעתו: "המאמץ הוא להקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה. הרבה פחות מעניין מי יהיה ראש הממשלה".

מ'הליכוד' נמסר: "הדברים של ליברמן הם מסך עשן כדי להסיט את דעת הקהל מכך שנתפס לפני שבוע מנחה פעילים 'ללכת על הראש של נתניהו', ומכוונתו להמליץ על לפיד וגנץ לראשות הממשלה.

"רק לפני כמה ימים פרסם גרש פישמן, ראש סיעת ישראל ביתנו בנתניה, הנחייה שנתן ליברמן במפגש ראשי סניפים וסגני ראשי ערים, לפיה 'אין להתעסק בשום דבר אחר מלבד לתקוף את נתניהו'. זה אומר הכל על כוונותיו של ליברמן".

יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, אמר בתגובה:: "יצא המרצע מהשק. הכל מסך עשן. ליברמן רוצה רוטציה על ראשות הממשלה והוא סגור עם ביבי בעניין; אם הם יצליחו זה יהפוך לעוקץ המאה בפוליטיקה הישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר