סקר חדש: מטלות משק הבית הללו גורמות להרבה וויכוחים

אנשים רבים עם שותפים, ילדים ובני זוג על מטלות הבית שלא מבוצעות או על הדרך הנכונה לטפל בהן. ידיעה אילו משימות בד"כ גורמות לריבים, עלולה לחסוך מכם עוגמת נפש, כי ידע הוא כוח (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אי פעם הגעתם לידי וויכוח - גדול או קטן - הנוגע למטלות הבית, אתם בהחלט לא לבד. אנשים רבים עם שותפים לדירה, הורים, ילדים ובני זוג על מטלות שלא מבוצעות באופן כללי, מטלות שמחכות לביצוע בדיוק עכשיו ואפילו על הדרך הנכונה לטפל במטלות. עימותים הקשורים למשימות משק הבית הם טיפוסיים, אבל ראיית המספרים הקשים לגבי עד כמה הם נפוצים יכולה קצת לפתוח את העיניים.

לשם כך, "טאסקראביט" - השירות שמחבר בין אנשים לבעלי מלאכה, מארגנים, מובילים ועוד, כדי להתמודד עם מטלות ביתיות - ערך תשאול בקרב 1,000 מבוגרים אמריקאים לגבי איך הם מרגישים בקשר למשימות ותחזוקה שוטפת של הבית. על פי הסקר, 78 אחוז מהאנשים ניהלו מאבק על מטלות הבית.

למרבה הצער, כמעט מחצית מהנשאלים בסקר - 46 אחוזים - נכנסו לוויכוח על הדרך הנכונה לנקות דברים והוכיחו כי (עבור אנשים מסוימים) פשוט לנקות, זה לא מספיק. יש דרך נכונה ודרך לא נכונה לעשות הכל, החל מכביסה ועד העמסת מדיח הכלים ועבור האנשים הספציפיים האלה, השלמת המטלה אינה מספיקה כדי לסיים את העימות.

מטלות הגורמות לעתים קרובות למריבות, כוללות היפטרות מדברים או מעומס (41 אחוזים נלחמו על כך); פינוי פתח הניקוז במקלחת (30 אחוזים); הרכבת רהיטים בדרך הנכונה (27 אחוזים); וקיפול כביסה נכון (23 אחוזים). מטלות מטרידות אחרות או לא אהובות, כוללות כביסה, שאיבת אבק, משימות החלפה פשוטות (כגון החלפת נורה), ניקוי האמבטיה ועבודות החצר - אם כי אלה לא בהכרח המטלות הגורמות לטיעונים הבלתי נגמרים.

אז מה יכולים רודפי שלום לעשות כדי לקצץ בוויכוחים הנגרמים בעקבות הנ"ל? ראשית, אם אתם מאמינים שיש דרך נכונה ושגויה לנקות, קבלו את העובדה שכל אחד עובד בצורה אחרת ופשוט שמחו שבן / בת הזוג שלכם מנקה בכלל.

שנית, עבדו על רגשות ההבנה והחמלה שקיימים בכם: האם יש סיבה שבנכם / בתכם לא סיימו את המטלה, או שהיא נעשתה בצורה שגויה או מרושלת? מה תוכלו לעשות יחד כדי לוודא שזה לא יקרה שוב? ושלישית, אולי תשקלו לשכור את שירותיו של עוזר חיצוני כדי להתמודד עם המטלות שאתם באמת שונאים. אחרי הכל, אם מישהו אחר - מקצוען, מתמודד עם זה, זו תגרה אחת פחות בשבילכם ושקט נפשי שאין לו מחיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר