פרסום ראשון

החרדים התחייבו בפגישה חשאית: "רק ביבי"

בכירי מטה ההסברה של מפלגת הליכוד, לצד מקביליהם ממפלגת יהדות התורה, התכנסו לפגישה משותפת בה החליטו על דרכי פעולה משותפים - להשארת נתניהו בשלטון (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/FLASh90)

המגעים שהתנהלו לאחרונה בין בכירים במפלגות החרדיות לבכירים ב"כחול לבן", הצליחו להדאיג דווקא בכירים במפלגת יהדות התורה, שמיהרו להבהיר מחדש על תמיכתם רק בבנימין נתניהו.

כחלק מהפעילות, כינסו באופן חריג לכינוס משותף את צוותי ההסברה של מפלגות 'הליכוד' ו'יהדות התורה', יחד, סיכמו על אסטרטגיה משותפת לקראת הבחירות הקרובות.

בכינוס שהתקיים ביום חמישי האחרון במצודת זאב בתל אביב נטלו חלק בכירי מטה ההסברה של מפלגת הליכוד לצד דוברים חברי צוות ההסברה של יהדות התורה. הכינוס נועד להתוות קווים משותפים בקמפיין הקרוב ותמיכה מוחלטת בנתניהו.

בין היתר הוחלט בכל מחיר לא לתקוף את נתניהו ולהכריז בכל הזדמנות כי הוא המועמד היחיד לראשות הממשלה.

גורם ב'יהדות התורה' מסביר ל'כיכר השבת' כי הכינוס התרחש בין היתר על רקע מגעים שפורסמו בעת האחרונה בין בכירים ביהדות התורה לחברים במפלגת "כחול לבן". הפרסומים הלחיצו בכירים בלשכת ראש הממשלה לפיהם ניתן היה ללמוד על תמיכה אפשרית של יהדות התורה בבני גנץ לראשות הממשלה.

מצד מפלגת הליכוד השתתפו בפגישה: עופר גולן מנהל הקמפיין, יונתן אוריך דובר ראש הממשלה, יוסי שלום אסטרטג הליכוד ואבי יוספי דובר הליכוד למגזר החרדי.

מצד 'דגל התורה' השתתפו: שבתאי מרקוביץ מנהל מטה ההסברה. שלוימי פולק מנהל מטה ארגון, אריה זיסמן חבר צוות ההסברה ויהודה מנדלוביץ, הדובר של מקלב.

מצד 'אגודת ישראל' השתתפו: קובי איזק דובר סגן השר ליצמן, שיקי מנדל מנהל מטה ושניאור רוזן, הדובר של סגן השר מאיר פרוש.

בסיומה של הפגישה, סוכם להעמיד אדם שיהיה מוסכם על שתי המפלגות, כאיש קשר ביניהם, על מנת לעזור לגוש הימין ולכהונה נוספת של בנימין נתניהו בראשות הממשלה, שיוביל להישארות החרדים בקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר