צפו בראיון

צבי יחזקאלי מספר: למה חזרתי בתשובה?

ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, העיתונאי צבי יחזקאלי, סיפר בראיון על תחושת הריקנות שליוותה אותו לפני שחזר בתשובה, עד אשר פגש את התורה והחסידות (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך רשת 13)

איש התקשורת צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של 'חדשות 13'', העניק בסוף השבוע ראיון מקיף לתכנית "שרון ורני בע"מ" על השינויים במזרח התיכון, חייו האישיים, תהליך ההתחזקות והחזרה בתשובה.

"הילדים שלי יודעים שאבא מופיע בטלוויזיה, אבל בבית אנחנו לא מחזיקים טלוויזיה", מספר יחזקאלי. על תהליך החזרה בתשובה הוא מספר: "איש התקשורת ינון מגל לקח אותי לציון רבי נחמן באומן והתחלתי להתחזק, במשך שנה הסתרתי את ההתחזקות שלי לדת, בשנת 2007 התחלתי לשמור מצוות בפומבי".

יחזקאלי לא ניסה ליפות את המציאות: "התהליך הזה היה לי מאוד קשה, כשהייתי חילוני שנאתי חרדים ודת, לגדול בירושלים חילוני אתה מוכרח לשנוא דת".

לדבריו, "באיזשהו שלב בחיים אמרתי לעצמי: 'יש לי פרסום, כסף, אופנועים, טיולים והכל חוזר על עצמו', הייתי קם בבוקר בתחושת ריקנות ואומר לעצמי: 'בשביל זה נברא העולם?'".

"בוקר אחד אמרתי לעצמי בטח יש סיבה אחרת שהעולם קיים - ברגע שפגשתי את התורה, החסידות, להתבודד מול בורא עולם ולהגיד: 'תודה ה' ששמרת עלי ככה עד גיל כזה'".

יחזקאלי חושף את סדר יומו בצל הדת: "היום כיף לי להקדיש את החיים שלי לתורה - סדר יום: טובל כל בוקר במעיין, מתפלל שחרית, מתבודד שעה ביער ומדבר עם בורא עולם על הכל, אחר כך אני לוקח את הילדים לבתי הספר, בשעה 9 אני מתיישב ללמוד דף היומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר